|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, July 8, 2009

"very the colorFOOL man.."hahah..

*******************************

aku dah balik!kate aku dalam hati..heheh..[cam cite sin chan laks..] letih wei,nak nek tangga sampai tingkat 4 pon males!heret la jugak kaki ni..bila nk smpai je pintu umah aku..aku tersentap!betol2 sebelah kiri aku,kt tingkap..


Me : waa.....bia betik mamat nih,slamber jek...takde tmpt sidai kain ke umah die.?? [hijau and hitam!sumpah,aku tak tipu!]

***********************************

Malam tu,sedang housemate aku sidai kaen,die tibe2 bersuara..[aku dalam bilik dengar la..]

Tim : Waaa..Ain,Tim nampak horenn la pulak....!! hehehe...

Me : muahahaahahahaha....


*********************************

buat jiran depan rumah,agak2 la wei nk sidai suar superman korang tu pun..jangan la enko pegi hang kat tingkap umah enko,pastu pasang lampu pulak..dah sah2 la orang lalu lalang akan nmpak and tegor.bkn aku n housemate aku je,jiran2 lain pun aku dengar jugak...colorfool plak tuh..hahahhahaha..klakor tol budak ni..haihhh..






p/s : gambar tempat kejadian tak di rakam kn,cian pulak kt tuan umah tu nanti....wakakakakak...


3 comments:

Precious said...

'suar' baru beli kot. kena ler tayang cikit ...

niEna hailani said...

hahaaa...
myb mau gtau jenis suar yg dipakai..
lalalalaaa..

kakuna_daisy said...

Precious - agaknye la kot..kt jusco ade sale ...hehehe

niEna - emm..bkn suar superman laki sume same je kn? ke ade yg cm tali halus jg??
wakkakakakak....