|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, July 1, 2009

Port Dickson Homecoming - Pictures!

***************

okeh,malas nk cite banyak,layan je gamba2 ni.aku semakin bermalasan nk letak gambar banyak2,membuatkan blog aku yg boleh di ketegorikan sbg outdated jgk ni, nampak agak semak!~ di sebabkan rangakaian internet yg agak slow dan telah di tapis dengan jayanya (kate free..haih..~) sesetengah site tidak boleh di layari,atas sbb2 kedekut!bushit btol!




ni gambar tumbuhan yg ade di sekeliling resort itu,wahhh..ala2 photographer lak aku snap!yg pasti aku bukanlah minah bunga,tp aku suke klw org bg bunga kt aku,hatta bunga tahik ayam pun.hue hue hue...



sekitar kawasan resort,utk pengetahuan,swiming pool agak kecik!tp yg dok brendam sgt lah ramai! [sampai naek keruh air pool tu aku tgk!tak de napsu aku nk turut serta!]


ni gamba yg paling aku suke..SUNSET..waaa..teruja + jakun jap.jgn tertipu!gamba ni adalah di antara pkul 6 - 7 pm.di sebabkn aku berdepan dgn cahaya a.k.a SUN,view nmpak mcm dh kul 7.30++.kan..??kan..??heheheh..[i love banana boat!] tp tak smpat naek pun!takyah la aku nyatakan sbb2 nye di sini..agak jahanam!!



[mari berposing]


dah la,tu je..sekian,maseh.heheheheheh...



note : aku jadi seorang yg agak baik + sopan bila di sana bersama rakan sekerja.the big Y is,u dont want to know..!!haih..~~~ (0~O)..




7 comments:

Cik Mawar said...

mulut puaka lagi.. hepppppppppppppp.. muahahahahazz.. uit uit.. mana munga mawar.. hampes tol.. lupa kat aku lah tu :P

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Cik Mawar - haih..aku slalu lupo nk tukar.heheh..jap2 lg ek..ehee..
bunga mawar tade lak kt sane..aku carik gak..tp tak jmpe..bkn lupe kt ko..huhuh...

Rozita said...

salam kunjung mengunjung

cik 301 said...

amboi2 nk naik banana boat...tak takut kena terbalik di tgh lautan ke..huhuhu bai tak de nk bantu nnti
hehehee... jgn mare ainn

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

rozita - salam juga...thanks sbb sudi menjengah ..hehehe

Cik 301 - ehee.dh lma tringin nk naek ni.takut pun ye jgk..hua hua hua..tp nk naik ..cane..??
bai tade kte pggil la transformers..hehe

cik301 said...

panggil transformer...bertukar...crezzzhktahwangaddarefdiygaxxx...bak kata nadia.. hahaha...hishhh macam tak caya jew gmbr2 ni diambil menggunakan camera aku..hahaha... canggih gak camera aku tu ya.. hehehehe ala riak sikit di sini... buleh gitu

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

yahhh...bertukar..! ehee..
ye..aku lupe lak nk credit kt ko sbb ni using Camrea Olympus ko ni...ehee...leh ar pinjam lg pasni..wakakkaka.....