|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, July 30, 2009

Terlalu Indah Moment Itu..

*********************


Tetttttt... Tepat pukul 1 pm.. Memang terasa lapar yang agak menggoyahkan perut ni,sebab pagi tak breakfast.. Kalau dah lapar,dalam kepala ni mesti macam2 dok pikir makanan2 yang best lagi mahal dan membolehkan wallet aku kempis seperti kebiasaannya. Pastu Cu Ane call,die cakap Cik 301 nak makan nasik ayam kat Restoran Azira.. Wahh,sekali lagi otak memainkan peranan penting dalam bab2 flashback ni. Nasi yang lembut lagi sedap, ayam yang di goreng rangup lagi manis, sos yang mengecurkan air liur, timun dan tomato yang segar lagi berkhasiat dan di tambah salad yang hijau lagi segar,tak lengkap dengan semangkuk sup ayam yang panas berasap.. Mane bleh makan je, minum pulak kalau di order Sirap Limau Kaw, perghh..... Tak leh tahan beb.....


Tettt....... Eh,kene kuar sekarang.. Dah kul 1 lebey ni.. Haih, nasik ayam.. ! Im Coming.. ! [kata2 orang lapar mcm tak mkn sbulan..!]


Tempat kejadian,.,.,....



Tukang Order : Ye kak,slamat petang,makan sini bungkus..?

Me & Cik 301 : Ye,selamat2..memang selamat duit aku kali ni..~~.. Bagi 2 Set ......... bla bla ~ yada yada...


[menu lunch aku dan Cik 301..]

Pesanan kpd Pak Cik Janggut :

Aku tau Kau dah kaye,dah banyak harta berzilion juta bagi anak branak Kau makan, tapi kau dah mati pun kan.. Jadi,ape kate kurangkan harga makanan kat restoran kau ni..? Alah,wat amal sket untuk kau dalam kubur nun,walau jahanam pun tempat kau....... emm.... Maseh,kerana kilogram aku akan bertambah dengan jayanya....Maseh..

p/s: Tenkiu Cik 301 kerana support aku 2 hengget, nanti aku ganti 2 hengget sposen. boleh kan..? ngeee...

nota ayam : Nasik Ayam Restoran Azira, nantikan kemunculan aku dan gangkerz ku.. Grrr...!!

7 comments:

cik 301 said...

HEHEHE..TAKPE AKU HALALKAN rm2 TU.. TAPI KO TEMAN LA AKU G pc FAIR...
HUHUHU TAK KECIAN KER KO KAT AKU...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

cik 301 ;

haih,ni men psiko ni...hue hue hue..aku balik kampung la..jenguk mak & ayah..huhuh...

EN.ROBOT said...

owh Restoran Azira tu jual ayam kepsi ye..?

oranglidi said...

la.. ingatkan restoren azura.. azira rupanya..

haha..

best2.. lu mendescribe kan nasik ayam dengan hebat. sampai wa pun lapor..

ayat paling wa suka:

"sos yang mengecurkan air liur"

-mengecur? hehe..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

bila mau belanja gua..ha?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

En.Bot Bot,

ayam kepsi,kt kepsi la..tak jadi g restoran azira,g la kepsi..huhuh..janji ayam jgk..ngee

alo org lidi yg kurus,

hah,tu la name nye imaginasi! hahaha..erk..?salah ke ayat tu..lu betolkan la..haahaha

pentoi@mabok,

lu datang sini,wa banje..heheh

bogat said...

TU LA PASAL..WA PON KOMPIUS GAK...CITA PUNYE LE HEBAT NAK PI MKN NASIK AYAM...ALEH2...KUOR GAMBOR KEPSI PLK....APA BARANG...
WA LAYAN KARI KAWAH RESTORAN POKSU LAGI BEST...