|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, July 2, 2009

" Dasar Babun 3suku "



**************


hari ni 2 Julai 2009.
[ye la..aku tau,klw tak bgtau pun orang dah tau...hahaha..]


**aku lapar
**aku mengantok..
**walaupun pagi td,telah aku mencekik sebungkus mihun goreng + sambal kerang
tapi aku mengantok lagi..
**aku nak kopi...
**aku nak kopi...


aku tengah bengang tahap dewa dengan sEekor Babun Jantan + &*%$#@ sial P^%$#*@ Anjing @%#$*%# haram di ofis aku.ooooo...Engkau ni mmg la,klw aku jumpe tepi jalan tgolek dog pun sumpah aku tak berenti tolong!vavi tol!
[kali ni mmg aku betol2 mencarut..!]


aku nk cite sebab nye pun macam malas,kejadian berlaku semalam,kesah nye dari tengahari bawak ke petang!tp satu je, klw engkau tak nak kene carut + maki ngan aku waima org len skalipun,tolong jangan nk sombong + bongkak buat hidung beso macam engkau tu terlalu sebok,padahal otak 3suku jgk aku rase.
[mmg malang sape yg jadik awek + bini die!trust me]


adoyaiii..cepat la hari sabtu! aku nak cabut pegi Negeri Pantai Timur..sana lebih damai bagi aku.aku nk pegi rejam kepala aku dalam air masin jap,bagi aku lupe segala masalah dan org yang tidak berkenaan dlm otak aku ni!semak je..!~


untuk Engkau, Ya, Engkau si Babun Jantan 3suku - pegi mampus!!!







note : tade mood betol aku!spoil! dasar babun 3suku!



No comments: