|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, July 24, 2009

Aku Yang Malu Sendirian...aauwww....


Sister : Wei, dah jom balik.. Aku nak tido ni, esok kije.. Baju tak gosok lagi nih...
[sambil pakai helmet, kakak beliau membebel sendirian..]

Bro : Ah,kecoh.. Macam ko sorang keje, aku pun keje jugak.. Takkan nak balik dah, pegi ar minum2 dulu.

Sister : Emm,ye arr.. Kat mane? Aku tak nak pegi mamak.

Bro : Tak kesah la mane pun..

Sister : Oke la, g Kepsi jek, Mekdi ko cakap tak sedap pulak.


Di sebuah restoran terkemuka di Malaysia, KEPSI....


Sister : Ko nak makan ape? Aku nak minum kopi je..

Bro : Tak kesah la, ko order je ape pun..

Pelayan : Selamat Malam,makan sini ke..?

Sister : Err,., Haah, bagi satu set McChiken ek.. [dengan muka yg agak selamber dan poyo..~~~]

Pelayan : Err, hah.. Set mane kak? Semua kat atas tu..

Sister : [Nahh.. Mampos!~! Tobat malu beb..! ] Err,, emm...haa, tu haa.. ape tu, ala.. Ok, bagi Zinger satu oke.. Tambah large cheezy n hot coffee.. [tunduk bawah sambil kaki kuis-kuis..ngee...]

Pelayan : Oh, Oke. Semua skali..bla bla bla....( ape la akak ni mencarut mintak mCchiken lak) ringgit..yada ~ yada...(bongok! hahaah..) blur bla bla... Oke, maseh.

Bro : Ko kenape gile! Mekdi kat hujung sane la.. Berat jgak ko nih..! Haih...

Sister : Tersyashul la..!






nota malu-maluan : malu dong ah'...mau ngomong pun malu..eheee....




2 comments:

EN.ROBOT said...

ko la sister tu kan kan kan..?
xkan ko bro,.,..~
ish ish, berat ko nih,.,.
da leh reg tampoi nih,.,.,.
muehehehe,..,~

kakuna_daisy said...

eh,aku tanak tampoi..aku nk tnjung rmbutan..leh..???
musti bayak moktan di sana ..kan kan kan..?? eheee...
malu beb...haih..~~