|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, July 23, 2009

Kali Ini Betol - Betol Tau...II

***************************

Sape cakap aku tipu..? hue hue hue.... Abes, dah kalau orang kt ofis aku dah hulur natang tu,takkan aku nk diam je.. Huaa...... Nak buat cane, aku tak nak la nanti sbb Nila Setititik, Abis Susu Sebelanga.. Huhuhhu.....



[dah kene pakai mask pulak daa..]
Haa.. Kan dah macam Doktor dah tu.. Haih.. DokTor apew..? Doktor Jiwa Kacau + SeLsEma.... Huaaaaa......





nOta Mask : Mari beramai-ramai pakai Mask... Kat ofis aku banyak, berkotak-kotak.. Free je.. Huk huk....


6 comments:

Cik Mawar said...

uit uit.. ngaper kamu tukar kerjaya menjadi doc.. huahuahuaa..

eh eh..cantik lak baju tu cam kenal.. aku hanya lihat dihujung lengan baju.. ada sengal tak disini.. hahaha
:P

aku tgh gembira nie..
ko soh tgk blog..
lalalalaalala..
(suka, gembira, happy +semua bercampur.)

kakuna_daisy said...

oppss...lom tukar lg..PA ngn DOC jauh weii..ekekeke..

Eh, mesti Shantekkkkk...sbb Aku pakai..hua hua... hujung lengan tu wat kesat air liur basi.. ekekeekek...

Memang nk suh ko gembira, baca la blog aku selalu..hahah..baru tau cite sHah Alam cane..ehee...

EN.ROBOT said...

kat kmpng aku dlu-dlu laaaaaaaaaaaaaa.,., org yg nak gi meracun rumput je pakai natang nih.,,.~
ko nk meracun kt opis ko ke..? ngeee.,.,~

kakuna_daisy said...

En. Robot,
bukan nk mracun rumput, tapi nk meracun orang..hahaahah...ape de hal..

cik 301 said...

Doctor Jiwa Kacau tak pe jangan Doktor sakit Jiwa....

kakuna_daisy said...

Cik 301,

haih, yg penting jiwa kene bersih..ekeekekek...