|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, July 23, 2009

Kali Ini Betol - Betol.....

**************************

Dari malam tadi lagi hidung aku dah berair semacam.. Nak menghirup udara pun agak2 semput jugak. Die buat dah.. Mukus ini agak menggangu aku..!!

Dan pagi ini, agak sejok..macam pagi semalam. Dan pagi ini jugak, aku dapat bahana nya..

Hachoommmmmmm..... 12 kali..?!?!? What do you expect..??

Patot ke aku amik MC and balik tido jew..?? Hue hUe hue...

Hmm...aku pilih untuk stay je... Mane tau,dapat anugerah PA cemerlang... Sakit2 pun still keje gak... Macam itu pun bole...?? Hue hUe Hue...


Hachooommmmmmmmmm..... haih, untuk kali ke 13! ~~


**************************



nota kaki : menghitung hari untuk balik kampung malam jumaat ni...babaii...! heheheeh

2 comments:

EN.ROBOT said...

ahhh,.,.sekali lagi alasan nk MC la tu,.,.~

kakuna_daisy said...

En. Robot,

ko jeles..ko jeles..ko jeles..heheh..