|PemFolow Kelip-Kelip|

Tuesday, July 28, 2009

Diriku yang Shomel...

********************

Aku baru dapat seketul / seekor / sebijik / sebarang / sekuntum..? / se satu.. Haih, payah haih.. Senang cakap, aku telah di beri oleh Nardia, sebatang gigi garham. Chomel! Macam nak makan pulak aku rase. Warne ala2 buble gum, bentuk dah tentu la seekor gigi garham.. Ianya berbentuk Gigi, dan telah di designkan menjadi brooch. Tak mungkin orang ckp gigi aku, sbb gigi aku tak la beso camtu. Huhu...



Ni la die, telah di beri nama oleh aku, Toothie. Mane la budak Nardia tu jumpe,aku pun tak tau la. Dan motif die bagi aku natang ni, tak dapat di kenal pasti. Adakah untuk menyuruh aku menggosok gigi selalu supaya tidak bertukar warna seperti di toothie tersebut? Adakah dia suruh aku cabut gigi2 aku dan di jadikan brooch? Adekah, ah.. Tak kesah la.. Tapi, siyes comel..!! Hehehe.. Anyway anyhow, Tenkiu my litle lalink Nardia a.k.a princesscharming for the lovely cute teeth.. !



nota taik gigi : mesti bosh aku pun terkejut kalau aku pakai brooch ni... heheheh...

7 comments:

bias® said...

kalau letak bawah bantal. nanti tooth fairy akan amek dan bagi duit.

oranglidi said...

gigi pink..

brooch tu ape? keronsang ke? pakai kat atas tudung ke?



ade warne warni tak?

oranglidi said...

eh, jap.. tu bukan bentuk gigi la..

cuba lu buat terbalik 180 darjah..
jadi tikus.. takpun, jadi patrick

EN.ROBOT said...

mende pelik tu ko kate shomel..?
hmm.,.,gurl mmg aneh.,.,muehehe~

Habang said...

hati-hati,
itu mungkin decepticon yg menyamar..
tapi benda nie kalu buat butang baju raya menarik gak kan..padankan dengan baju oren belang-belang biru.menarik2..

cik 301 said...

ni la gigi NRI....khakahakahakha... aku pun ade gak nnti aku masuk dlm aku nye n3...tapi aku MR. Mush... huhuhu

kakuna_daisy said...

Bias;
duit raye ke? waah...tggu raye aku letak bwah bntal..leh la back dated kan..??

oranglidi; brooch=keronsang..hehhe,haah,pkai kt tdung.

oranglidi;
haah,warne mmg seakan patrick,tp bntuk tak same..huhu..tikus?Oh,jauh sekali..muehehe..

En.Bot Bot;
pelik? ni la name seni beb..huhuhu..

habang;
decepticon?emm,takpe nnt suh optimus prime kasi hentak..huhuh
butang baju raye?buleh je,nnt g bli byk2..huhuh

Cik301;
NRI..?? err..? apekah..? haih...nasib la NRI,gigi die jadi wane pink..heheh..patutla gelak pun tutup2 mulut..erkk?? cane tu..huhuh