|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, July 22, 2009

Hari Ini Sejok...~~

******************************


Pagi ini agak sejok..Shah Alam hujan.. Jam sekarang menunjukkan 9.05 pagi. Patot nya waktu ini aku tido lagi kt umah... Sebab hidung yang tersumbat,kepala yang berpusing.. Mungkin sebab semalam makan Ayam kat Nando's..erk..?! Apakah..?

Petang semalam sempat jumpe Luzra jap kat SACC. Die ade kursus kt Blue Wave. Petang tade aktiviti,die merangkak ke SACC dengan rakan2 beliau.

Agak tidak di sangka. Aku berjumpa dengan beliau lagi.. Ah, miss that moment when we're through the East Cost dulu..

".. aku teringat betol ngan nasi kukus ngn kopok lekor tu wei..huhuh.." ~ME

"..haah,tau tak mengapa..aku pegi semula,beli lagi..hak hak hak.." ~ LUZRA


Wei...bile nak pegi sane lagi...huhuhuh......................





note kuku : jom sape nak ikut..heheheheh...



6 comments:

EN.ROBOT said...

" hidung yang tersumbat,kepala yang berpusing.. Mungkin sebab semalam makan Ayam kat Nando's..erk..?! Apakah..? "

padahal alasan nk ponteng la tu,.,.ayam jugak disalah kan,.,.selseme burung kot? muehehe.,.~

kakuna_daisy said...

hahhaha..ko jeles...ko jeles..ko jeles....~!! ngeeee...

Mr Black gagak said...

hari2 aku sejuk haha

kakuna_daisy said...

oh..yeke Mr.Black gagak..emm, dok kt antartika ke..eheee....

azza said...

ohhh g makan nandos tak ajak aku...huhuhu

kakuna_daisy said...

Oh...Cik Azza..orang belanja...kite pollow je...hehhehe...