|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, July 24, 2009

Balik Kampung Itu Hobi Ku...

Kau pUnye Hobi ikut Suka Kau La....La la la la....



eh, bia la... Aku saje je nk bagitau aku Balik Kampung...

Takde la... Saje je... Suke-suke... Tiada maknA apa2 pung.. Tiada Sotong Di seBalik tePung.. Eheee.......

hAh..?? Mane ade La... PandAi2 jew.. Ni Tade kene mEngena, nak Bertunang ke, Orang masuk Meminang kE.. aKu perGI meminAng ke.. tade..tade...

Ohh, okeh.. Insyaallah... Nanti kEm saLam. Eh kEm SalaM je ke? dUit tAmbanG..?? Duit Makan..??




***********************


Ape, ingat aku cakap sorang-sorang ke? Mane kau tau?? Cett.... Sbenanye tu la antara Soklan2 cepu timah [bukan utk Mak Timah ye..] daripada gangkerz2 aku kalau Aku cakap aku balik kampung hujung mggu...


Why So Serious....??? Eheee....


Soklan2 cepu :

** nape balik kampung..?? [ abis, aku nk balik kampung kau kew..??]
**haa..ni mesti ade ape2 ni, nk betunang ke..ke ade orang risik... [uishh...amin...! ~~]
**eh, kem salam mak ayah ek, ...
**dan jgn lupe..,ayam,itik,angsa,pijat,kutu,.,., [mcm la nate2 tu paham..haih...~~]




Serious..??? Balik kampung la... la la la la....




nota lagi : aku tade,aku balik kampung. abes,sape buat note nih..? ? ?

9 comments:

bias® said...

monolog sendiri ke nie?

triple x malaya said...

kampung di maner...alam yang mane?

oranglidi said...

ahaha.. boleh masuk rancangan pilih kasih rtm 2 ni!!

tulisan lu best! wa pollow lu dan link lu boleh?

weh, terharu lak name blog wa ade atas nun...

oranglidi said...

ha'a.. kalu lu xde, sape wat entri ni? cis!

kakuna_daisy said...

Bias;

ni bkn monolog,pentomen pn bkn..aku cume taip kt blog je..hahah

triple x;

kmpung di pahang..yg pasti bkn alam maya..huhuh

org lidi;

ish,klia wa tadahkn lau lu nk link kn wa..huhuh..di persilakan polow!

p/s: entry ni bos wa yg tulis..hahahah..

oranglidi said...

ahaha.. bos? hebat2.

kakuna_daisy said...

bos wa kamceng geget bebb.....sporting smpai tak sggup nk bagi keje kt wa...hahahahah..ade jeles...???

EN.ROBOT said...

" **haa..ni mesti ade ape2 ni, nk betunang ke..ke ade orang risik... [uishh...amin...! ~~] "

gatai na,.,.~

kakuna_daisy said...

EN.Bobot,

amin...amin...org doakan,amin jek..hahaha....