|PemFolow Kelip-Kelip|

Tuesday, October 6, 2009

hikayat 37 - Mari Berkawan Dengan Beliau...!

MARI BERKAWAN DENGAN LEMAK...

Kenyang betol hari ni. BAru je balik dari Open House dari rumah one of my staff kat sini. Actually, beliau bersara tepat pada hari ini,jadi memandangkan masih lagi di dalam bulan raya, beliau memutuskan untuk membuat jamuan raya cum retirement ceremony.
Peghh....Penat sey, jadi skema gaban ni..! Ayat nak kene penuh2, tak biasa la saya. Saya biasa cakap bahasa pasar je, ikan sekilo, sayur seikat. Oww,mencarut lagi...Err,get back to open house tu.. Saya dengan jayanya menambahkan lemaklemak yang sedia terkumpul untuk lagi mengumpul dan samasama berkumpul menjayakan pertambahan berat badan..!!
Tapi rezeki, jangan di tolak, musuh jangan di lawan [err,betol kan?]. Oleh yang demikian, saya telah makan dengan jayanya.. Hahaha.. Selamat Datang wahai lemaklemak baru, berkawan la dengan lemak yang telah sedia ada..!! cilakakkk..!!Saya berjaya memakan nasik dengan lauk yang super sedap, makan mee jawa yang mabeles dankuih muih yang extra manis..!! See lemak,kamu ada kawan, Manis.. Selamat Datang juga..!!

HoHoHoho..... Saya mengantok la pulak. Bos belum masuk ofis. Bos, kalau agakagak jumpa saya dalam keadaan CAMNI, cepatcepat la panggil orang buat bacaan Yaasin..!! Hahahahaaha....

And oww, saya jumpa Ex~Bos saya..! Ehee.. Terharu la pulak. Tapi, soalan yang agakagak berbunjut duit syiling, memang selalu di tujukan buat saya.. "..Ain, bile nak kawen pulak..? Asik orang lain je,you bile lagi..? ". Owwh..!! Lalu, ai pun buat la alaala artis nak jawab gosip "Emm,no komen plizz,sorry..". Panggg..!! Kene pelempang dengan akak ofis saya yang turut berada di situ. Hahahahh.....


[Sesi menganyam ketupat, lamalama jadi mengumpat.. Heheheeh...;p ]





[sesi kerah mengerah, lamalama jadik marah..! grrrr...!! ;p]




Mari lihat, siapa beliau yang alaala Ayu, dan berdiri dengan kepala 145darjah di sebelah Ex~Bos dan memakai baju extra seethrough dan sangat striking.. Weeeee.....



[Sampai ati korang taw.... Tu, saya berada di sisi paling kanan taw...Huhuhuh... Bukan yang sedang snap gambar ni.. ;p]









Cik Kuna Kunang : Tak sempat nak jamah Cekelat moist dari kedai kek berlabel merah itu.,., Agakagak, saya kempunan tak nanti..??

6 comments:

oranglidi said...

uih.. best2. ade lagi wat umah trbuka ye?

Anonymous said...

ko jawabler... "bos ada calon ker?"

haha

kimisai said...

beeli jer coklat uh...hehehe

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

OrangLidi - hehe...mkn free,ape lak tak best..! hahah..

FattChin - haah kan..lupe nk ckp cenggitu..I ni kan pmalu..auuwww...! hahahah..

Kimisai - Woo..woo...gaji tak lagi neh..adess..

Azalina M.Salleh said...

wahhh makan sedap2 tak ajak aku...
nk majuk la... 44 hari merajuk

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Cik 301 - Laa..dah kate MC semalam..heheh..esok aku blanje la ko ek, kt dewan cattleya tu..mkn la pe ko nk...ekekekeek..