|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, October 29, 2009

hikayat 56 - Perasaan Yang BerbungaBunga..??



Haah..Perasaan aku berbungabunga...Geligeli je dalam hati ni...Rasa macam di awangan. Rasa macam melayang di tiup angin. Terasa macam nak menyanyi lagu Anita Sarawak dengan Sudirman tu..





Bercanda di Pasiran pantai...
Kita Bersama Memadu Asma-hara...
Kita Berdua...
Bercanda di......................








Tapi tu semalam. Hari ni dengan keadaan yang bizi, aku pulak lupe nak buat call untuk bos ke Perak, kan dah kene tegur.. :((......UUwaaaaaaaaaaaaaa.......HUhuhuh..

Cik Kuna Kunang : Sape cakap semua orang tetiap hari hepy..? Kasi tau sama aku, aku mau belanja coki coki..Hehehehe...

4 comments:

oranglidi said...

Ahh. lagu tu memang best!!!

bercanda dpasiran pantai!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

OrangLidi - yup! tau takpe..hehehe....

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

tak mencabar la idup kalau takde sedih2...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

naDDy - memang pun..! baru true kan..? hehe