|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, October 22, 2009

hikayat 49 - HoMeSicK..???!!?


Semalam,tiada apdetan. Tiada story. Tiada idea jugak. Tambah dengan mengantok. Masa pun berlalu dengan cepat je.. "..Kita ni sebenarnye berlawan dengan masa.." bak kata Cik 301 tengahari tadi regarding our coming Fun Race,this December.. Lame lagi pun,tapi taim ni dah pikir.. Sebab ape? Nanti akan di apdet kemudian.. Masalah jugak ..!! Kamu tak faham..?? Abaikan jela..


Takde entry bukan bermakna aku senyap tak buat apeape.. Aku jadi silent reader blog orang, aku jenjalan blog orang macam jenjalan kat Shah Alam ni.. Aku bagi komen kat blog orang macam aku kenal je kan dengan orang tu [terasa macam dah lama kenal je..].. Anyway, seronok bile baca blog orang yang ade macammacam cerita.. Ketawa sorangsorang macam orang gila! Terasa sebak bile ade story yang lara..Semua orang melalui pengalaman yang berbeza.. Terima kasih kepada sesapa yang ade juga memberi komen pada blog aku/entry aku.. Sebabnye ape yang aku tulis, berkisarkan kehidupan seharian aku..

Rindu dengan kampung. Last week tak balik.. This week pun tak balik. Last week, adik aku yang nombor 4, a.k.a my bro excident. Kes langgar lari..!! Memang SYAITONNN sape yang langgar tu! Sampai skang tak dapat jumpe lagi. Nasib die baik kat muka bumi ni..!! Lepas ni, Allah nak balas, CASH beb..!!! Served you right! Dah setel buat report semua, tibetibe ayah cakap adik aku still kene saman. WTF..??!!! Aku tak paham. Adik aku ada lesen, dan kereta yang melanggar tu langgar dari bahagian depan pulak.. Dah la kene hit and run, kene saman pulak.. Aku sangat konpius sebenarnya.. Polispolis ni,tido ke..???

Ahhh....Cepat la minggu depan..! Aku nak balik kampung..!!!









Cik Kuna Kunang : Masih lagi pening, nak kene pikir costume untuk event ahad ni di Genting. Adoyyaiii....!!!

10 comments:

oranglidi said...

wahhaha. first?

oranglidi said...

trimas sbab still jalan2 kt blog wa. lame x dgr kabor. hahaha.

syaiton sungguh pelanggar lari tu.. saman je polis tu! hahahaha.

weh, lu duk shah alam ke? hehe

ala, wa dah lame x balik kmpung. rilek2 sudah. hehehe.

EN.ROBOT said...

tu je la kje ko,.,.
asik2 blk kampng.,.,
hobi ae...?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

oranglidi - guddd..!! heheh

oranglidi - hehe..gua oke je.cume agak down sket sjak akhir2 ni..haha..

mmg SYAITONNN ni RAJIMM pelanggar tu..! gua geram ni. huh!!

haah,gua dok sh alam, keje kt sh alam..mmg tiap2 mgu ase nk blik kg..ahaha..


En. Botbot - aku de kmpung..haha..haah,tu la hobi aku tetiap mggu..hahaha...ko tak blik kmpung ke bot..?? tak true la..ehee...

oranglidi said...

la, asik balik je. hehe.

zul efron said...

lu jalan2 kat blog gua ke??
xde kesan tapak kaki pon...

gua macam ternampak lu aritu...
entah....

Anonymous said...

aku tgh menangis ni baca entri ko
ada part sedih ker ni? aku berduka lara tetiba jer. mcm tu ler kita saling kongsi suka duka

uwaaaaaaaaa

Anonymous said...

pucek tu member ko ek?

triple x malaya said...

kalau boleh hari2 lu nak balik kampung..erm apsal malam 18 tu lu x datang..gua tunggu2 plak..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

dzul - haah..wa slalu jenjalan blog lu..tp wa pkai kasut..hehe..

ahfatt - ko nape?? mari la berkongsi duka..hehe..

ahfatt - erk..??pucek..? heheh

tripleX - wa de hal la beb..siyes! nnt wa kosongkn diri next event..leh jmpe2 lu kan..hehe..