|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, October 9, 2009

hikayat 41 - Makan Lagi...




Aku jadi capet nak mengapdet dan meletakkan sume gambargambar makan semalam..Alah,yang berkawan dengan lelemak dan kalori tu..? Mereka kan peramah.. Aku ni pun alaala peramah jugak, ye lah..Orang dah bagi, kite merasa ,..Ye dak..? Ewahhh..
Bak kata Cik 301, nak muntah rase nye nak mengaplod gambargambar tu semua. Tapi,di sebabkan kitorang nak tayang tema kami untuk kali ni, Hitam & Merah ternyata Menguasai. Ahahaha... Glemer la sekejap kan, duduk depan sekali, kami ni pulak golongan yang dah memang terglemer gitu..Oww, tak caye..?? Tanye Cik 301, kan? kan? Hahahah...
Mungkin entry beliau Di Sini berlainan dengan aku, tapi pengisian tetap sama. Layan je la...




Kak Tina : Wooo..Wooo..BAs mane? Tinggal kite ke..Wooo Woo...

Cu Anne : Entah nye...[malas nak cakap banyak..kui kui kui..]

Kak Wie : Takpela Kak Tina, kite tunggu sekejap lagi, ade la kot..

Nardia : Menci i tawww..Tak suke la..Eeessh...
Cik Kuna : Umm..Lahanat la..[dengan selamberrr...]



Cik 301 : Hah, bas dah sampai.. Cepat posing.. Pose baik2 skett...

Cu Anne : [aku senyum je lahh.wat muke sposen..huhuh...]

Kak Tina : [yeaayy..bas dah sampai..! hehe..]

Cik Kuna : [weee..control ayu jap!]
Nardia : [Owww,i suke.. Hik Hik..[
Kak Wie : [ish, teringat pulak zaman nyanyi nashid skolah dlu, gini le posing nye..heheh]



[majlis dah abis.. so sebelum pulang, sesaje la bergambar dengan yang berkenaan... Abaikan yang berbaju biru dan yang bersongkok di belakang tu,..]



Cik Kuna : Fazli, baju you bau kedai la.. Baru beli ke??

Fazli : Haah, baru je beli pagi tadi. Tak sempat basuh you..Ekekekeke..

Cik Kuna : Oww,patot la..Tag harga ade lagi baii....Ehee...


Kak Tina : Cepat Anne, angkat ni bawak masuk bas..! Kang orang nampak..!

Cu Anne : Ye lahh..Aku angkat la ni...BErat pulak natang ni...

Cik Kuna, Cik 301, Kak Wie, Nardia & Lyn : Woii. Woi.. Letak balik..!!

[kami kekenyangan la..Dah nak balik dah.. sebab kamben panggang tadi sungguh menyelerakan, malah dah tinggal tulang kami sapu.. Muahahahaah....]

[Hah,.,.,Ni lah En. Kamben panggang yang diorang makan tadi. Hahahahahaha....Aku tak makan kamben..Ekekekekeke....]

Selesai sudah. Jangan marah kalau ade terkasar bahasa, tersilap kata. Yang penting, semua nye kenyangggg......Maaf Salah Dan Silap. Selamat Hari Raya!

Cik Kuna Kunang : Minggu ini memang menjimatkan...Kan..? Kan..? Heheehe...

5 comments:

Fatt Chin Choy said...

kesian itu kambing
haha

oranglidi said...

best!! aala . ni geram ni. lu x aajak plak wa makan2.! hehe

Cik Mawar said...

glemour baju ekou kuna..
huahuahaa.. hitam merah
nice gak... hehehee

azalea said...

yeappp kami2 yg sangat glamour..
huahuahua i likeeeessss

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Ah Fatt - ko nak jadi kamben ke..?heheh..

OrangLidi - heheh..lu jauh ar.cane nk ajak..huhuh

Cik Mawar - ahaha..OPss!! tgk la sape yg buat bju tu.mmg glemer gitu..auuwww..heheeh

Cik 301 - hehehe..