|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, August 5, 2009

Suatu Masa Dulu....



semalam aku sempat chat dan sembang2 ala2 mengade dengan En. Acapkali... <a href=. Sekian lame,tak dengar berita dia. Senyap je. Last kitorang jumpa pun,mase pegi kenduri kt Sabak Bernam, on last April. Upenye die cakap saje bizibodi ulang alik KL - Kuching.. Hahaha.. Its not posibble someday die kawen ngan orang sane..<a href= Hehehe.. En.Acapkali, memang aku dah kenal lame dengan die. Sangat lame,dari dalam perut lagi. [Oke,tipu je nih...]. Dah masuk 7 tahun.



But then, the past is past. Die mungkin pernah bahagia dengan aku dlu [mungkin la..kot..!], die pernah kecewa, then die bahagia semula, kemudian die kecewa semula. So sekarang,die cakap die dah jadi cam aku.. [tuttt....ignore the so~called Chocolate Man in my life..hehehe..]. Then i said, Oke,welcome to my life.



Aku dan En. Acapkali dah jadi kawan selepas suatu masa dulu.. Let bygone be bygone. And i said to him, what have done,cannot be undone. Dia memang memahami,aku rase kot. Tapi, selagi berstatus LELAKI <a href=atas muka bumi ini, aku hanya lihat dia sebagai seorang insan biasa,yang memang lemah,dah pernah melakukan kesilapan.



Oke,setakat ini sahaja kesah suatu masa dahulu. Saje je nak membebel pasal Incek Acapkali. Hehehe... <a href=... Euuwww..Ada nada2 gedik2 kat situ kan... Huhuh.....





nota gewdiks : Im flying, but now im crashing...OUchh... !!!




1 comment:

Habang said...

Sabak Bernam?..0h, sungguh indah kawasan di sane.