|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, August 5, 2009

Sekalung Tahniah..

****************************

Sabtu, 1 Ogos 2009. Sekalung Tahniah aku garapkan buat bekas teman sekerja aku ketika aku mase keje kat Putrajaya dulu, En. Azam kerana telah memperolehi satu permata yang amat berharga.. Hua hua hua.. Die dah jadik dedy beb, pasni takleh nak nakal2..ekekekeek...

Tadi die email aku photo baby die, damn adorable..!! Shomel sangat!~ Kecik2 pun dah pandai posing mase snap pic, darah seni photo turun dari dedy beliau yang juga seorang photography. Hehehe.. [syhh..aku dah tempah die utk majlis aku nanti..hahaha.. takleh blah,pengakuan jujur lagi lurus.. !]

Anyway anyhow, buat En. Azam a.k.a ZAMDEEFOTOGURAFI, tahniah sekali lagi.. Di selitkan puteri beliau,yang comel dan cute..





[comel nye..Intan Aish Insyirah name beliau..=p]


nota ala2 shomel.. : Insyaallah,hujung tahun ni dapat la anak sulong...eh,anak buah sulung..hehehe

1 comment:

Azalina M.Salleh said...

yellow duck tu pun chomel kan.. huhuhu