|PemFolow Kelip-Kelip|

Sunday, August 23, 2009

hikayat 1 - Selamat Berpuasa

*************************************************

time : 6.00pm
lokasi : Kuala Lumpur


Aku pelik, hari ni jalan tak jam pun. Ajaib lagi magis!! Kalau tak, lepas tol Seremban tu, macam berejin tempat nye jam tu beb..! Hari ni dengan suhu panas, matahari menembak tepat ke bomi,.,. Aku tido je dalam bus. Hahahah.. Layan beb, pas sahur tak tido.Layan tido dalam bus.


*************************************************
time : 8.30 pm
lokasi : CC a.k.a Kedai internet

Owcay, berbalik kepada hari ni dalam sejarah, sampai KL dan tentu awal. Amik bus pegi Shah alam. Msg Cik 301,nak berbuka dengan beliau. Kebetulan beliau berada di PKNS, stop kat sinun dan beli juadah berbuka. Mekdi jek. ciss! Teringat nasik kt umah....

Jadi,motif di sini aku ingin kongsi ialah, AKU RASE CAM TANAK BALIK SHAH ALAM DA...Waaaa.....Bole kew??

*************************************************

Me : "..Mak,orang dah sampai ni. Dah berbuka pun. Mak makan ape arini..?"
Mak : :..Yeke. Alah,arini makan nasik,pajeri terung, ayam golek,kuih puteri mandi. Biase je.."
Me : ".. Owh,yeke...orang makan beger je mak.." [kata ku tagih simpati..ecehh..]
Mak : "..Kenyang tak makan beger je..? "









Mak,orang balik lagi minggu ni...! Hehehe...





nota : Cepat la ari sabtu....bling..bling...!!

7 comments:

triple x malaya said...

ala apsal sampai kat pkns s.alam x call gua..?boleh buke puase sekali ngan aku...huhuhu

EN.ROBOT said...

aku pon nk blk tiap2 mggu pose nih,..,~

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

biase je ke camtu makcik?

ayam golek tu makcik..hehe

bias® said...

berbuka kat umah jugak yang heaven nyer.

kakuna_daisy said...

Triple X,
Cis..asl tak bgtau..heheh..meh sini no phone, leh contact2..huhuh...

En. Botbot,
Yeke..?kg ko mane wei?heheh

Naddy,
Erk? Ayam golek Bazar la...hehehe

BIas!,
yup! Defenitely!!

azalea said...

aku pun balik gak minggu ni.. huhuh...
tak sabar tunggu friday..
dlm otak ni mcam2 resepi aku dah fikir ni

kakuna_daisy said...

yeaa...!! mari balik kampung ramai2..heheeh...

pstt: tket balik kampung raye da abis..aku kne mlompat2 lagi la nmpaknye...huuu..