|PemFolow Kelip-Kelip|

Monday, August 24, 2009

hikayat 2 - Takleh Blah

Punye Iklan.........


Pagi tadi dengar iklan.. Pasal KOPI.. Aku memang seorang caffeine addicted, sbb memang benar terjadi aku tak minum kopi aritu sehari,badan aku menggegel.. wth?!? Cik Oyah,sedari itu sejak dulu.. Mase tu kebetulan kuar ngn die, mase buat kerje gile.. Keje giler tu nanti akan di post kendian sket..

Balik pasal iklan KOPI.. Aku pun saje je la bukak radio pagi2 awal tadi.. Boring lak. Almaklum la, company di tempat aku mencari nafkah ni telah kedekutan yang amat bangat! Macam haram pun ye la jugak. Abes sume website die nk block. Aku pun tak boleh la nak bersembang dengan cemerlang dengan kawan2 di talian internet. Sadis,sadis.. [ade sape2 nak derma barang seketul dua berokband..??Sila..sila...wat jariah bulan ramadhan...huk huk huk..]


Tibe lak aku dengar lagu dari iklan tersebut di salah satu siaran radio yang suke menatang wane kuning..


"..kopi janda..kopi janda..... bla bla..."....

WTH..!?!@#. Hahahahah...Siyes beb,tade lagu lain ke..???










Terus aku tade mood nak bace online paper arini... ....
nota kopi : Arini bakal menggigil lagi... Kopi oh Kopi....

4 comments:

bogat said...

HUH...KNP DGN LAGU TU..ADE SALH KE...DAH LAMA DA KUOR KAT RADIO....ISHKKK3...SIYE S BENOR BUNYI ADDICT NI...NAK KENE BERUBAT NEH.......SIYES NAK KENE BERUBAT NEH....

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

AdikBogat,

taktau la..takleh blah lagu tu..ish..len mcm je munyik nye..hehe..
Ehem..sy mmg addict ngn kopi..heheh..kene brubat ke??

oranglidi said...

haha..


iklan kopi kencang lagilah membuatkan wa rase nak bakar tv!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

oranglidi,

kopi kencang pulak?!! Cis..wa tak sggup beb...huhuhu...