|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, November 18, 2009

hikayat 74 - Depressed..~ ~!!!


Aku bengang lagi. Kali ni, memang perasaan tu membuak-buak di dalam dada.. Tension! Henpon ni rosak lagi..Haih...Dah la aku sayang rete sketul ni, timetime cani la die nak rosak,nak hang..


Sedih beb..


Ni kire berat ke arah kedai henpon lagi la ni..Tapi kali ni bukan untuk repair. Tapi beli baru je..!! Damn!!










Cik Kuna Kunang : woi woi,kamu kamu tahu sape yang ade kerja kat kastam? hahahhaa..

4 comments:

Azalina M.Salleh said...

klu itu terbaik.. hehe
gaji aku teman ko beli yeark... ahakkkksss

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Cik 301 - hoh? ape? nak teman aku beli? ingat nk tambah duit sket.ahahahaahah...

Fatt Chin Choy said...

malang2
nak no hp aku? haha

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ah fatt - cam setan la ko ah fatt...!!! huhuh