|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, November 5, 2009

hikayat 61 - Ku Tak Bisa Menduakan..!



"..Jangan la buat hal lagi, bagi aku peluang oke.Aku akan betulkan sume nye sekali. Ape saje yang ko mahu. Kite pun dah lame kan? Aku sayang perhubungan kita selama setahun lebih ni.....!! Aku sayang ko taw....=((.. Aku tak pernah curang dengan yang lain, aku tak pernah menduakan ko..Please, I wont hurt you but gimme a chance.. So that we can fix it up. Sikit sikit sudah la,jangan banyak banyak sangat oke..."

Sekian.












Oww, kenyataan di atas adalah untuk henpon aku yang rosak. Skrin blur..And selalu hang! Demmit..!! Mane nak korek sen tengahtengah bulan ni bai..............!!
Cik Kuna Kunang : Bercinta la nak bawak pegi repair beliau...Haih....

7 comments:

StingRay said...

hard disk dia rosak kot...


keh keh keh..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

StingRay - henpon ade hard disk ek..? ciskek..!huhu

oranglidi said...

uih??

Fatt Chin Choy said...

mcm ayat cintan cintu pun ada

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

oranglidi - erk..??

Ah Fatt - haah,bercinta dgn henpon..heheh..

azalea said...

dulu pakai sony pun camtu la nasib nya.. ko nk aku drive kan ko ke sony center ker?
mana la tau diaorg leh tengok2 kan aper masalah problem nya

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Cik 301 - tu la pasal..aku refer kt ramai kwn2 aku yg len, diorang msti ckp mnde yg sama.. slide mmg problem..so jawapan jahanam

"..beli lain je.."

setannnnnnnnnn..!!! sen bai, sen..!! gua nak cekau sen ni ...!! ahahahahah.....