|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, November 13, 2009

hikayat 70 - Untuk Timah...

Timah selalu nasihat kan aku, sangat concern tentang aku... Baik budak ni... Tapi sayang, cinta beliau tak kesampaian...Huhuh...Sabar lah Timah, hidup ni memang penuh dengan dugaan. Macam yang aku lalui sekarang...Ngeee.....Sory ye Timah,dah jarang kite nak bersembang ala kopitiam sambil menikmati mee goreng kamu.. Haih...










p/s : Heheheh...Saje je nak expose ko sket dalam blog aku.. Sinis nye,aku nak suruh ko apdet blog ko tuh! Ahahahahaha....
Cik Kuna Kunang : ....................................i am rebel enough....!!

2 comments:

Fatt Chin Choy said...

aku ada lg timah oiii

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Ah Fatt - Ahahahaahah...die ckp ko punye blog byk lucah...malu la sket ah fatt oiiii....!!