|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, May 27, 2011

hikayat 176 - Riang Hati..!


Weeeehuuu...~~~~~

Aku balik kampung malam ni. Yeayyy….! Dah lama tak rasa naik bas Mara Liner yang sejokkk bile tengah-tengah malam,pukul 1 pagi sampai kat kampung. Oww yeahh…. Feel woo.. Baru true.. Hehehehe…

Nak lagi true..? Balik kampung, naik bas sehari/2 hari sebelom raya. Cuba lah…!! Pasti anda pun merasa nikmat nye..! Tunggu la raya tahun ni ek… Tapi pada sapa-sapa yang sukakan gamble berjudi , sila la naik bas lompat –lompat. Bukan naik bas sambil melompat ye..! Tapi, dari satu bas ke bas yang seterusnya sampai la destinasi. Lagi syokkk wooo….

Eh, dah jam 5.00 petang la…!! Jom balik! Walaupun masuk lambat sikit pagi tadi sebab-liat-nak-bangun-sebab-hujan, tapi time balik,saya tak pernah berkira. Hari ni balik 4.45.. Saya masuk lambat sikit je, dan balik awal sikit je! Boleh kan bosh… :D

Sekian.

Jumpa hari selasa…! Weeehuuu..~~~ >______<



regards,

kakuna

8 comments:

EN.ROBOT said...

tu je la,.,.,kg kg kg,..,~
berulang dari kg je la,.,.
haha~

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

BotBot - ahahahhaha....dengki..dengki dengki....! ekeekeke... ;p

ak dh lame kot tak blik kg..heheh ;)

Aimi dan Pakcik Hashim said...

bila ko nak jemput aku g kg ko? haha

nelly said...

best tu !

Ain Zulaikha said...

waaaaaaaaaaaaaa seronok nampak :)

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Aimi n Pacik Asim - kampung aku kelapa sawit.. bese la.ank felda..heheh...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

nelly - balik kampung! mmg beshhh.. ;)

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Ain Zulaikha - seronott dua ronott la..beronot-ronott..keke...thanks sudi singgah.heeheh.. ;)