|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, May 26, 2011

hikayat 175 - TAKUT!


AKU PALING TAKOT KENE TIPU...!


Sebab, hakikat nye, untuk menerima sebuah penipuan tu sangat sakit! Penah rasa tak macam mana dada korang sebak,sesebakkkknye..??


Macam ade menatang ALIEN yang dok dalam ni nak keluar dan dan tu jugakk..?

Macam grenade yang anytime je bole kababoommmm..???


Rasa macam tumbok dada kuat-kuat pun tak rase ape dah...??

Then....End up dengan tangisan yang sangat memilukan...

SAKIT SANGAT….!!

Tapi aku tau aku harus bersedia.. Sooner or later, Anytime and now... TAPI TU YANG AKU PALING TAKOT.... ~__~


regards,

Kakuna

4 comments:

Aimi dan Pakcik Hashim said...

mcm kena tipu besar2 ni

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

haah..memang penah kene tipu besar2 ko tau....mmg aku rase mcm nk bunuh orang je..!! huhu

Azalina M.Salleh said...

ko nape ain... sape lagi yg tipu ko ni.. meh citer meh..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Aza - huhuh....dh selalu kne tipoo.so tkot klw kne lagi...haihh..... T___T