|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, May 19, 2011

hikayat 171 - Beri Aku Peluang Itu!!




Jika DiBerikan, Ku Satu Peluang..
Apa Yang Aku Impikan..
Pulihkan Segala Kesilapan..
Jika DiBerikan, Ku Satu Peluang..
Kembali Ke Masa Silam..
Kan Ku Pilih Tarikh Itu..


Pretty Ugly - Jika Diberikan Ku Satu Peluang




Peluang yang datang tu SEKALI je.. Kalau lebih dari sekali tu maknanye REZEKi.. So, kalau la terlepas peluang tu, takde la rezeki....

Tu je nak cakap. Sebab, kalau peluang tu berikan kepada aku, memang aku nak kembali ke masa silam, dan pulihkan segala kesilapan.

Tapi, REZEKI untuk memulihkan kesilapan tu takde. Sebab peluang tak diberikan. Ape yang harus kite lakukan, MOVE ON..... Coz life must go on... Dan yang menanti di depan SANA, kita tak tau.... Redha :)




regards,
kakuna




3 comments:

Aimi dan Pakcik Hashim said...

tak dapat peluang pun rezeki
rezeki pintu lain

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Aimi dan Pacik Asim - rezeki Allah ada di mana2 kann..... ;)

Fieda said...

...saya pun harap pernah harap untuk diberi peluang kembali ke masa silam dan betulkan kesilapan...tapi tak de rezeki jua...:)

ada yang takkan mampu untuk kita undur kembali dalam hidupkan?? iaitu, masa....