|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, May 28, 2009

"..pengubat MIGRAIN.."




****



dan kala ini...(bkn kala ini je, dah 3 hari dah..) kepala aku sakit lagi..hailla....nak kate tak cukup oxigen, smalam smpai tak ckup napas aku main vollevball punye pasal...nak kate tak ckup tidow,owh tidak..tidur ku tak di ganggu pun..walaupun ramai sedara mara yang skolah pagi2 kt umah aku tu..ok, kire sedara la jugak kan..kate satu bumbung...



dan kala ini..ape yang menjadi rakan aku..internet ni la..free ok. di ulangi..free...lagi sekali, free...sbb ape? hah..sbb ia nya free la..ok, aku tipu...sbb ni kt ofis..adoyaiii...(oppsiee, sowy bosh..ehee..)




dan kala ini..pengubat aku adalah sesuatu yang boleh di makan..hah, ni la die...







dan di kala ini....dah malas nk tulis lagi....sbb kepala ni tengah ting tong tahap planet zargus..!




p/s : nak tido je la rase nye...adoyaaiii....





2 comments:

ayampinko said...

wei..nak sikit wei..
aku dah terliur..aku trs capai aper yang aku panggil moto..yay pegi kedai sudah..

kakuna_daisy said...

erk..??? aku de kotak ksong je..wakakak...
ko nk..?
haa, tau pun g kedai beli sendiri..
huaaa hua hua hua...