|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, May 13, 2009

tHe hOt wEatHer maKes mE hOtttttttt....!!!!



hmmm..well....arini cuaca macam sebelum2 nye...so damn hot...but, fortunately..hey, i still alive then....eheee...

as usual...i woke up in the morning..but pagi ni mmg panas btol (and ol' those days pun panas jgk..~~~)....hmm...i used to ask one of my collegues..and apparently, one of her ans. bring me back to earth....yeah...(dan sesungguhnya, i ni mmg la alpa kadang tu...ehee..)

back to the hikayat...pagi ni jalan raya pn agak sibuk..hmm, sh alam..mane penah tak sibuk...tp tak la sesibuk ibu kota kolumpo...huhu..

while waiting for the bus, i've got a message from my partner in crime (used to be..one of those old days..hahaha)..early in the mornin'?? you've gotta be kidding me NooRziTa..hehehe...

salam my lovely daisy...pe kabar..??

erk...?? gosh...ape la mimpi die msg aku pepagi nih..ehee...

wsalam my dear Henry...im doin' just fine babe..whats up?? ape mimpi mu di pagi ini message daku ni..? huhu....im waitin' for the bus dear, mcm ****! bus pun tade, ade pn tanak benti sbb penuh..**** btol...!

hahahaahah...mesti die baca message i dengan pnuh kesabaran...die tanye sket je, berjela-jela lak i replied..hailaa....~~

you'll always be my lovely daisy that i ever known..itu yg buat i suke kwn ngn u..straight to the point..! saje je message..nk online tak dpt..hehe..sabor yea...=P..

umm...ye la henry..im trying to be patient la ni, if i did'nt, then i'll go and bomb all the buses! man..!!

haha..i never change, this is just me then..nape u tak online?? im on my way to my office, we'll chat in 15 minutes?? credit are running low babe..

emm, it's ok then..hey, fyi, my salary left bout rm11! do you have any idea where i should go and rob?? hahahah..i akan usahakn to get my own laptop, would be easier for us to online kan..ok la babe, take care..=P..


erkk..?? just like that...hahaahah...well, i knew her well...boring la tuh..hmm..and i reached my office sharp 8.30! yikess!!...my boss oredy in....

hummm...and my day will be just the same ol' days......~~~~ bla bla bla bla.......







No comments: