|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, May 29, 2009

"..its friday ya'all.."



****


hah...mesti korang ckp nape aku suke friday kan? kan ? sbb dlm blog haku ni, dah 2 kali Jumaat aku buat entry..(bak kate rakan aku, Cik Oyah, 3 kali Jumaat lagi, jalan le..) ...Uish, mintak simpang.aku tak puas lagi menikmati idup ni walo pun idup ni tak la seindah yang kite slalu mimpikan.ok,aku tipu.kdang2 indah jugak..haih~

nape tiap jumaat je,jari aku berkobar kobar nk menaip n nk bubuh entry dlm blog ni..?sbb aku pun tataw.sbb esok cuti kot.mane ade kot kot,mmg cute ape.tp aku kene travel jugak.(haila..Cik Oyah,aku dtg ok, jgn riso,kang sape nk touch up ko kalo tak Cik Kuna gebu nih..hua hua)..esok dah sabtu,luse ahad,tulat senin..haila~..masa begitu jeles kan..kan..kan..???


ptg ni kt ofis ade buat makan2 a.k.a jamuan la.utk sambutan hari lahir staff.huh, and again, the situation envy me because besday aku jatuh pada bulan paling mulia, Ramadhan.hah, sape yg besday bulan 8,sile jangan perasan di sini sbb besday aku tepat pada hari pertama Ramadhan.ade bran..? huaaa hua hua hua..


ok, time to fill up my stomach + tambah lemak + kalori sbb jamuan tu will begin shortly..anyway anyhow, i sempat jgk snap a few gambar Kek utk ari jadi diorang ni..whatever, aku ngap je jap lagi...huaa hua hua hua...







(kek stoberi.nmpak agak delicious...nampak je ok.di ulangi, nmpak aje.sbb blom rase lgi..haih..~)

nota ibu jari kaki: and the rest is'nt the history...yet to be...heheheheehe...

No comments: