|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, May 29, 2009

di tengahari Jumaat yang Mulia...


****

di tengahari jumaat yang mulia lagi suci ni, mesti jejaka @ lelaki akan mengerjakan solat Jumaat.tapi penah korang pikir ape pulak org perempuan a.k.a wanita pegi lunch hour stiap Jumaat..?tak penah?tanak amik tau?tak kesah?huaaa hua hua...macam aku la..lunch hour on Friday lak from 1230pm till 1445pm..!damn!giler lame kn?kan?sile jangan jeles kpd sesape yg rehat cume 1jam tuh.(arap2 anda terus tabah!)


aku g bank jap ngn Cik 301,bank in duet & setelkan ape2 yg patot (aku tanak bgtau di sini, nnt korang tau plak) hua hua ..cm bese, org kt bank ni agak slow wt kije kalo tengahari cani,die jeles kot sbb takleh rest smpai 2jam,cam kitorang.(aku da pesan,sile jgn jeles,harap anda terus tabah!)


pastu g makan ngn MeruBoy,Mdm Tina & Cik 301.biase la,masa mmg jeles sbb tgk2 jam da kul 1420.aku ingat nk pegi tgk kain jap kt nagoya,tp masa dh time!then g la kedai buah nk bli ala2 desert kunun.haih~!terserempak ngan natang ni..cane die leh tlepas nih..?hepp.??!





shian die..jalan sensowang.aku n Cik301 pun dengan baek hati bergambar dgn die.alah,kenang kenangan le katakan.wt souvenir.. tapi MeruBoy takut ak nk tengok natnag ni,kate nye nanti malam die ngigau..hua hua hua..wt lawak anzing kurap laks!opps!




(Cik Kuna & Cik 301 sedang memposing dengan En.Kiwi..hik hik hik..)

and the rest was a history ~...

nota jari kaki: i hope tonite, my sleep wont being disturb by any nigtmares..i hate nigtmares! yikess...!

6 comments:

Cik Mawar said...

Cik Kuna ko taknya tak kiwi tu islam ka tak? huahuhauhaa..kot2 org ponteng solat jumaat tu..muahahahahazzz..Haku rehat kot suka ja cik.kuna..so tak jelous ko nya rehat..hahahhaa

kakuna_daisy said...

hahaha...haku dh tnye dh Cik Mawar...Cik Kiwi tu cina...tp bkn cina buta..wakakakaka...
ko mmg la rehat kot suka, kija pn kot suka..mkn pn kot suka..apo yg tak kot suka ko...hahhahha

Cik Mawar said...

muahahhaahha cik kuna..tahu takpo..sebab tu aku suka suka saja.. la la la la..ko tak raso jelous ko ado kehidupan cam haku nie.. la la la

kakuna_daisy said...

huaaaa hua hua hua...
aku tak jelos pun..watpo nk jelos..
masing2 ado khidupan sendiri Cik Mawar..
jgn jadi hipokrit..
wakakkaka..

Cik Mawar said...

apo kaitan hipokrit ngan bluehppo cik kuna? muahahahazzz..hampes ja..aku tanya soklan tu ekou tambah hippo2...aku ko hippo..??? @_@

kakuna_daisy said...

ngaa...
buleh ja nk jadik hippo....tp bkn hipoKRIT
tp bluehippo yang ala2 shomel tu...
waner biru, punggung gelek2..
wakakaakak..