|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, May 28, 2009

:: ape ade hal..part III ::

****

dah.takde ape dah nk tulis.dah malas nk cakap.dah malas la nk pkir.dah malas nk buat ape2 pun.boleh tak??

riang ke hati aku ni bile menanti hujung minggu ini, iaitu 31 Mei 2009..?riang ke hati aku bile memikirkan bahawa rakan seperjuangan + sepermainan + rakan sepernakalan + rakan seperkepalaan + rakan sepinggan + rakan semangkuk + rakan sebantal ..ok dah, lagi banyak aku membebel nanti..akan memulakan hari beliau pada 1 Jun 2009 sebagai Tunangan Orang..

sambung balik, riang hati aku bile pikir sume di atas? di ulangi, sume di atas..?

tunggu la minggu depan, baru tau riang ke tak riang.la la la la la......





p/s : dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyuman mu itu,kau juga merindui aku..(Yuna - Dan Sebenarnya)





2 comments:

azalea301 said...

ala rrilekkksss la cik kakuna, baru tunang lom kawen..hmm tapi kenaper yea girl klu dah kawen mesti cam terputus hubungan dgn kekawan lain kan??

kakuna_daisy said...

ye cik 301..
betoi la tuh..heheheeh..
alah, besa la..nk ngabiskan mase ngn tunang..huaaa....
aku pung nk jugak....
huaaa hua hua hua....
oppsie, ni bkn promote diri..hehehe