|PemFolow Kelip-Kelip|

Tuesday, December 29, 2009

hikayat 98 - A Lil' Piece Of Happy To Rest My Mind..!



Ugghh...! Heaven nye kalau taim petangpetang camni,dah perut kekenyangan,salai perut pastu dapat tido, kan kengkawan..? Sila setuju..! Sebab korang pun musti mengakui taim jam 3-4 memang best kalau dapat tido...Hehhehehe..

Lunch tadi dengan Cik 301 n Kak Tina. We all having soup kat Ani Sup Utara Seksyen 2. Ofis aku dah terasa macam rumah mayat. Sume sibuk nak bercuti. Bos besar cuti, bos kecik pegi outstation,bos tak barapa nak jadik plak pun sibuk bercuti..

Tahun depan,jangan terkejut kalau ahlil kuarge mereka bertambah...! Wahahah...[gelak nakal sket..!]

Aku dah buat keputusan nak bercuti jugak la. Tapi,aku tade kuarge nak di kembangkan,jadi penyelesaian nye kembangkan badan ye adik adik...!! Hari kamis ni nak bercuti. Jadi aku ambil keputusan nak berjalan jalan. Ke mana,tak tahu la.. Ikut je la hati ni nanti hari kamis ni. Im think of Midvalley, but Times Square pun dah lame tak pegi.. Dengar cite kat sane banyak sale yang lumayan..! Iya,lumayan jugak sen aku keluar nanti kan...? So,aku buat keputusan nak bershopin dengan tingkap jek! Huh..!

Tadi call mak.. Sayu pulak rase minggu ni tak dapat nak balik. Tapi kalau aku buat gile,boleh je balik naik bas lompatlompat..~!

"..Mak,orang rase kan minggu ni tak balik la kot. Nak save bajet ni. Nak buat belik henpon baru! Mueheeh.." [oke,tipu je. Memang kene tampo dgn slipar jepun oleh mak aku!]

"..Yeke,dah tu balik tahun depan nanti la ye..?.." Tanye mak. Macam tahun depan tu adalah beberapa bulan lagi. Luse je pun..

"..Haah,orang balik lepas kenduri Azie la..Tapi,kalau orang jadi balik minggu ni orang bagitau la ye..Orang tau,mak rindu kat orang kan..He...:p.."

"..Haah,yelah..Perasan sokmo..."

Hehehe...Aceli, baru je balik last week. Tapi sebab si penghutang 2 orang tu ade kat rumah,tambah pulak dengan si kecik Harith,mesti meriah.. Ayah pun dok rumah je skang ni,still in medication.

Sapesape yang berkelapangan hari kamis ni,join sama aku bercuti samasama...Di ulangai,hari KAMIS...Ade bran...???? Heheheeh...







Cik Kuna Kunang : Tahun baru punye wish list pun tak sempat siapkan lagi...Hahahah...Macam la yang lepaslepas tu tercapai! Macam Bangkaii...!!

7 comments:

Azalina M.Salleh said...

jommmm aku cuti n freeee sepanjang hari....jom round da world....
ini seyesssss

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Aza - ahahaah...yeayyy...!!! insyaallah..

h.a.n said...

mak saya pon da bising asek tak balek jew ;)

zul efron said...

gua balik kratong mggu nih..
hahaha

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

h.a.n - klw mcm tu balik lg kg jmpe mak..heheh

dzul hafixi - cis...~!! gua dh agak lu mmg org kratong kan?? kratong bape beb?? oke,kite setel kt kratong..heheh..

hisham said...

cik 301 tu cam name kongsi gelap jer...cuti p mane mek..?

Azalina M.Salleh said...

wei syam, aku memang ade aktiviti kongsi gelap...ko nk tau meh datang cari aku...
aku bukan ALONG.. aku cuma nk TOLONG.. kahkah