|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, December 23, 2009

hikayat 92 - Eksaited vs. Rebel!


Aku apdet blog guna kompiter kat opis. Tak heran kan..?

Pastu aku rebel..Sebab boring.

Lalu,aku pun apdet fesbuk guna henpon.

Gune selkom berukband yang bertahan 24 jam sebanyak nam hengget di caj.

Sedikit eksaited di situ!

Tapi lembap macam syaiton ni rajim!

Taik kuar pun lagi laju!

Cilakak!Selkom tipu kedit aku nam hengget!

Lalu,aku ambil keputusan untuk balik keje awal arini.

Sebab aku nak ekses intenet kat umah sorang sorang dalam bilik.

Buat buat konon aku ade laptop la..

Padahal...

Aku nangis dalam ati,selkom tipu kedit aku nam hengget yang buleh aku beli lolipop nam blas ratus.


Wuuu.....:(







Cik Kuna Kunag : Selingan sambil gune intenet henpon - buleh berak,makan,solat,dan sewaktu denganya...sekian..

8 comments:

Cik Mawar said...

hahahahaha kuna
hambik ko....
aduhaiii...
jangan marah
aku gelak nie..
muahhahaahhaazzzz..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

nam hengget...cis..lepas mkn tghari gua...

triple x malaya said...

macam 6puluh ribu je dia potong kredit lu...apsal kesal semacam...

i'msosupernotcool said...

slow2 pon smp dua entri..
ahaks..

nam hengget?
mahal gile tuh..

Azalina M.Salleh said...

apsal ko guna internet HP.. mahal sey.. baik ko g MR. KAYA 3 mila tabur ko leh dapat.. on internet wifi dia punnnn lajuuuu berdesupppp

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Cik Mawar - sila la gelak..den tak kesah..wuuu..sedey ni ha..huuuu..

akupentoi - tau takpe beb!gua tak lunch pun smala..bahana kredit kne potong! sial.

triple X - sbb gua ni org tak berkemampuan..ahahha..

imsosupernotcool - gua gagah gak beb..nk wt cane..mmg mahal!cam setann!!

azalina - sbb aku tade laptop cam ko aku gune hp..huhuh...laju bedesup?gune hp leh laju gak ke..hehehe..

Azalina M.Salleh said...

nnti aku beli lappy baru aku jual kat ko aku nya nk tak.. 70%...
aku bru reformat tu.. 100% takde virus, suci n selamat...

Fatt Chin Choy said...

haha
lain kali jangan bazir kredit yer