|PemFolow Kelip-Kelip|

Monday, December 28, 2009

hikayat 96 - Kawin Lagi...Haih....(o~0)..


SEkitar majlis Effa dan pasangan, on 26th December 2009. Effa ni clasmate mase form 4 & 5. Kire beliau ni geng2 nakal jugak la mase skolah,cume die baik sket dari aku sebab die Pengawas. Hahahaha...


Aku pegi dengan menumpang Cik Mawar. Beliau amik kat rumah, then pegi kenduri sesame. Sampai sane jumpa lagi ex clasmate ngan budak2 seangkatan. Bese la,dah betahun tak jumpe,bile dah jumpe cakap pun macam tak cukup taim dah. Pakkal je tu kenduri kawen,kalau tak aku dah open table. Hahaha...


Di antara yang tersempat jumpe, Nana,Noli,Ainsyah dan Syawal. Yang rapat2 tu la,yang lainlain mungkin jaga bini dalam pantang tak pun tengah kelek anak..Giler advance diorang ni dowh..! Sekali ketapi dah 2 3 gerabak bile jumpe! Ahaha...Dan soalan yang sama bile jumpe,"..Ko bile lagi..Orang lain dah bilang anak,ko dok camtu je..". Lalu,jawapan agak setannn aku bagi "..Dah cukup la anak tekak, anak mata yang ada..". Pannggg..! Kene tampo..! Hehehe..


Berbalik kepada Effa, Dah selamat pun beliau. Semuga berbahagia hendaknye besama pasangan hingga ke anak cucu. Ni je la yang sempat aku snap.

[aku dan pengantin - berkat itu penting...!! muehehe..]

[syawal,ainsyah,effa dan aku - lagi sekali mengambil berkat kunun..!]

Sekian. Lepas ni,lagi ramai kawan aku menyusul untuk membina masjid. Oww,aku rase macam nak buat blog untuk pengantin je la pasni..!! Cilakak..!!

Cik Kuna Kunang : Nak buat reunion untuk ex clasmate dulu. Musti gempak..! Huhuh...

4 comments:

kawie2020 said...

hehehehehe.. kalau buat reunion memang gempak laa... nanti posting pic2 yer.. hehehehehhe

i'msosupernotcool said...

kau bile lagi?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

anN - erk...?vote ape nih weh..?huhu

kawie2020 - owh,sy sungguh teruja kawie komen page saya..salam singgah bang!
yup,insyaallah nnt klw dh wt reunion msti posting pic punye! hee..

imsosupernotcool - ko lak??hehehe...

hisham said...

u bile plak..ade calon x..kalo xde i rela...hahaha..ok gak kalo nk war blog pengantin..tp org nk kwin je la yg komen...i silent reader je kut..