|PemFolow Kelip-Kelip|

Tuesday, September 15, 2009

hikayat 27 - Mencarut Lagi Banyak Dari Mengarot..!


Destinasi : Tesco Shah Alam
Lokasi : The Chicken Rice Shop
Situasi : Laparrrr.....Grrr...!! Sampai bole makang budok..!!
Konklusi : Tunggu waktu berbuka, pastu mencekik ler...!!


Semalam, terpatri sudah janji yang di buat minggu lepas. At last,minggu ni dapat jugak menunaikan kewajipan untuk berbuka bersama rakan-rakan seperjuangan di lembah sh alam ini. Hanya gambar yang mampu menceritakan segalanya...





[kamu tertanya mengapa nasik aku ade cop camtu..?? "..seni itu indah.." kata kicap kpdaku!]


[Peace Ayam..!! 3 quarter star for the Ayam..]





[Tadaaa....Sangat best..! Sila lah kecur liur di sini ye kengkawan... ]

[kepada yang berpuasa sahaja..]

Sekian,.,.

Cik Kuna Kunang : Kondisi di gangu gugat oleh seorang budak sihat yang kitorang suke sakat...!! Hahaha..[siap ko,aku jumpe budak tu lagi aku dekel kan kepala beliau..!]

11 comments:

Cik Mawar said...

uwaaaaaaaaaaaaaa
nasi ayam...
peberot aku...
:(

azalea said...

KERABU MANGGA FAVOURITE KU.....

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Cik Mawar & Cik Azalea - aku tade faveret pung di sini..hehe..

EN.ROBOT said...

kerabu mgga ciken rice shop besh gile!!!!!!!!!.,.,~

oranglidi said...

weh! time pose ni lu ltak gmbo mkanan! abih makruh pose wa. haha

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

En. BotBot - yeaay..! aku wat lagi besh kowt.haha.

OrangLidi - makruh ke? lu teguk jela air liur..hahahaah..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

aku dan megi goreng..

kimisai said...

huh?/
mencrut,...
beik blik prut kelapa,...

triple x malaya said...

apsal tak ajak gua join sekali...huhuhu

bias® said...

nampak sedap?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

p.e.n.t.o.i - lu suke mee goreng??

kimisai/kimijanggut?? - hahah..wa skang pkai mesin,tade parut da..hehe.

bi@s - memang sedap pun!cuba la..hehe