|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, September 2, 2009

hikayat 13 - Nape Ni,Ramai Orang Tido Ke Hari Nie..?

mud ~boring~
cuaca ~mendung~
jadi..? ~cam nak ujan jek..~
konklusi ~hibernate~






































[tajok itu sudah cukup untuk menerangkan segalanya...cukup la...]
[cukup la aku cakap...dah dah...!]
[ape lagi..??]
Cik Kuna Kunang : Mengantok sebab tak bangun sahur..!?!?! Does it make sense??? bongek!!

9 comments:

miEz haNeM said...

salam:)
ai dear:) comel pic kamu yang pakai tudung warna purple tu:)

salam ramadhan oke!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Cik/MieZ HanEm,

Erk?? yeke.,maseh..heheh..[auww..im blushing]

salam ramadhan jugak..hehe

StingRay said...

mek sengs jugak rasanya...



ha ha ha

bias® said...

entri tido? tido entri?

oranglidi said...

wa pun dah x tidur 2 hari ni. banyak keje.

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

kalau tak bangun sahur, lagi la tak ngantuk..pelik ni..

Razman said...

yup..sume tido... buktinye, ni aku bru bgn...

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

cam tak berapa betul jak...hehehe...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

StingRay - Yeke..patot ar..umm..

Bi@s - dedua..

OrangLidi - Yeke..cian lu..pasni tdo 2 ari,topup..heheh

naDDy - haah,kdang2 cenggitu la..

Razman - Owh,slamat pagi!hehe

P.e.n.t.o.i - btol la wei! hehe