|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, June 22, 2011

hikayat 185 - Quick Post ~ Perihal Makan & Makanan



Him : Hello, tengah buat ape..?

Me : Ade kat pantry. Tengah makan.

Him : Asik makan je ko ni. Asal call tengah makan, asal mesej tengah makan.

Me : Laa...Dah kene time la tu.. :P


Die selalu tanye aku makan ape hari-hari. Aku jawab ape yang aku makan. Breakfast, lunch, petang kalau makan. And malam kalau aku tak makan seharian so aku akan makan malam. Tapi, satu je Die alergik. SUSHI. Hahaha..Sebab die tak suke.. Kih kih kih..

Die cakap aku dengan makanan tak boleh di pisahkan. Bagai aur dan tebing. Hahaha... Aku gelak je. Die cakap lagi aku kalau bab-bab makan memang HANDALLL…. Hehehe…. Die cakap jugak aku makan yang pelik-pelik.. Pelik ke?? Hahaha…Tapi aku tak amik ati pon,sebab kalau tak makan macam mane nak idop?? But whatever thoughts it is, I still don’t take it as so seriously. He’s full of humors, I tell you that!! Thus, he has his own strength. That makes me melt like an ice-creammmmmm….. Auwww~~~

Tengok,makanan lagi.. haihhh.. Enough said.

Rase nak makan kat Wong Solo Seksyen 7 la....!! Jom la teman...! Heee :D



regards,

Kakuna


No comments: