|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, June 24, 2009

"tenkiu bosh...eheee"

*******

it's funny actually.bkn sebab arini adalah 24 Jun, esok adalah 25 Jun merangkap hari gaji bagi pekerja2 naif cam aku ni.hahah..ok,aku tipu.esok adalah hari gaji bagi goment jek.huhuh..tiba2 baru teringat,slip gaji tak amik lagi.emm,takde orang nk g amik le tu..aku pun maleh.bia la.sok masuk gak gaji aku.hue hue hue..

srett..srett..dengar tapak kasut bosh aku nek tangga,sedang aku kusyuk mengadap pc,bkn ber YM ye,aku ulangi YM,sbb line server tak ok beberapa hari ni.menci haku!segala urusan agak tidak memberangsangkan napsu aku untuk berinternet explorer!

Bosh : "semua org tak nak ambik la slip ni,I tgk kt atas drawer tu byk lg."
(kate bosh aku smbil menghulur kn kertas keramat tu!)

Me : "eh,bosh..la nape amik utk shaye?shaye leh amik sendiri la.."
(kate ku smbil tangan mencapai rakus kertas keramat itu!eh, mane de rakus, ngn lemah gemalai jek..sbb bosh aku amik kn..hahah)

Bosh : "tak ape,kebetulan.I tanye nape takde org ambik ni,diorang cakap tiap2 bulan same je.."
(kate bosh aku tersengih sengih,sbb dpt kertas keramat tu kot,atau sbb sok die nk cek baki akaun.atau,tak tau la..)

ok.sbenanye aku nk buat entry ni pendek je.tapi nape tetibe lak leh jadik panjang gini gaye mencarut nye.

ok,bai.nk g men volleyball.hehehe...




note : eh,tenkiu bosh! maseh! heheh....

2 comments:

EN.ROBOT said...

waa,,.,.da gaji, kepsi sebakul...hehe
hmm,.,.bru pasan rupenye pc aku nih ade internet explorer.,.lame xpakai,.,.,.hehe

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

hua hua...meh cini klw nk kepsi.aku bg ko sbakul beso ats bngunan kepsi tu! ehee...abes, slama ni ko gune ape robot?musang tu ke??ke anzing?ekk...???