|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, June 25, 2009

hari ni hari gaji..

***********

Iye!hari ni hari gaji.pagi tadi pegi keje naik teksi. (ceh,kunun arini gaji,g keje mcm riak je nek teksi!) aku lambat arini,sbb bangun je pkir nk pakai baju ape.tiap2 ari cani la aku.gile boring nk pkir,abes takkan aku nk suh mak aku pkir kn?mak aku kt kmpung,tanak ar susahkn die.pdahal aku yg nk pakai baju pegi keje,bkn mak aku!ok,dah.aku mencarut lg!mongok!


sbb ptg ni,bawak ke malam la dh plan ngn Cik 301 nk g Jus~Co Bkt Tinggi,dengan tujuan dlm pale masing2 nk bli sandle!muahahahah..Cik 301 pun mmg nk bli,aku apetah lagi,sbb sok akan berangkat ke Port Dickson,so Cik 301 ckp "ko la sian,nnt tade sandle cane..".ngeeee.


sbenanye tu la modal nye,sbb arini gaji kn.nk wt cane.sile jgn jeles kt sini,aku tau korang2 pun dpt gaji gak,beza lambt cpt je.hahaha..nnt hujung bulan,aku akan jadi normal,mcm entry2 aku sblom ni yg tade napsu n boring tahap dewa!huaaa hua hua..(anggap je ini entry para~normal)


so aku pilih pakai je baju yg tak yah iron.hasilnye??slack,tshirt pink,cover ngn blazer itam n slendang~!ehee...



*******************************************************















p /s : hari ni mmg bloom je mood sbb tade mood pkirkan malam tadi nye convesation..hate that!

No comments: