|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, June 26, 2009

"ey..tolol la ko nih.."

*************


25 Jun 2009, Jusco Bukit Tinggi, Klang


tett..tett...(ringtone sms aku adalah bukan camni bunyik die,ni gimik je..)

Bro : weh, ko kat mane ni?aku datang jap lg.

Me : aku kt pizza.


10 menit kendian..


Me : weh,aku tak jadi mkn kt pizza,aku mkn kt mekdi plak.

Bro : ey,tolol btol la ko ni!skejap sane,skejap sini.ok2,roger.

Me : baek ko mintak maap kt aku,klw tak aku tak bg duit banje!

Bro : haa..ye la SORRY Cik Clake! adoii..mcm gampang je..aku datang jap lg.

Me : ...???!%&$#

*****************************************************


oii..bagus btol adek aku sekor ni.ngn akak die ckp cenggitu.die pengaruh kawan2 la ni..!gile!ak pung nek weng dah layan diE!





note : aku...???menyelam sambil minum ice lemon tea..hahah

2 comments:

Cik Mawar said...

uit sapo bagi commnet label mulut puaka.. muahahazz.. hampes.. patut adik camtu tu..ko pon samo.. aku bagi ceramah kang.. muahahahahazzz..

kakuna_daisy said...

haahha....aku sajo ja nk taruk mulut puaka tu...okeh la...
kalo cenggitu aku tukar la..hehehe...
adik aku mmg agak weng sket smenjak keje ni..aku pun taktau.hahahhaha