|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, June 26, 2009

:: S..M..L..XL..::

**********


tengah pilih2 baju kt dalam Jusco, adek aku pun datang ngn kawan die.

Me : weh,aku nk bli baju ni.ko rase mane ok?yang ni ke?ke yang ni?ke yang tu? ke ni haa..? ni kot..?? eh,yang tu la..(giler rakus aku ni!padahal aku men tnjuk je.hahaha...)

adik aku ngn kwn die dh pening.Cik 301 dah geleng pale!aku saje nk jadi tamak mlm ni!aku saje nk jadi gile sakai pilih baju yang kendian nye akan aku beli satu je!aku saje je nk usha2,kot bkenan beli la,klaw tak aku blah je!aku saje....dah,kang aku mencarut lg.aku tak suke talking craps ok.he hehe...

Bro : ko beli yg up to date sket.jgn bli yg mcm makcik2..
(ewaahh..adek aku dh pndai nk bg kritikan lak,ini bkn nye akademi fantatsia!)

tengah2 aku pilih size baju,aku tanye Cik 301, aku tanye adek aku.then.suddenly,kawan die ckp..

Amin : akak,klw beli size S, sempit la..

Me : ooo..ekk..?? (agak la,mmg smpit pun aku pkai!gile nk amik size S??!)

Amin : klw akak amik size M,muat la..

Me : eemm...tu arr...(kpala aku dok bayang yg bakal aku beli tuh..)

Amin : klw akak amik size L,labuh die labuh...

Me : hooh ek..hmm..

stelah puas berfikir dan bermuhasabah diri,aku membuat keputusan utk amik size XL supaya nmpak lebih sopan (baju tu cutting kecik arr..!) utk aku pakai ke Port Dickson esok bersama bos aku dan rakan sekerja yang suke talking craps!


*******************************************

dah lame baru aku prasan..budak amin tu pndai plak die ckp size tu S utk sempit, M utk muat ngn L utk labuh.abes,XL ngn XXL, XXXL lak tuk ape..???






note : 3 helai tshirt a sepasang sandle...hehehe....aku saje je.LOL..!!


No comments: