|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, April 20, 2011

hikayat 161 - Mission Completed~~ Yeayyy.....




Owcayy...At last,setelah berpenat jerih dan lelah..Aku telah pun menyampaikan hajat itu. Er,pelik pulak bunyik nye.. Akceli, hajat nak membeli kasut seperti entry di bawah dah tercapai~~ Yeayy......!! Big clap for me! Duhh~


Semalam,seperti yang dijanjikan oleh dia, dia pun datang nenong nenong depan ofis jam 5.20 pm. Lewat 5 minit seperti yang dijanjikan.. Die yang lewat~ Fuhh..Pastu terus je shoot pergi Jusco Bukit Tinggi. Hampa~!! Penat kot nak tawaf,besar sesaje tapi macam tade pape.....Butik tanda right cengkoi tu pon aku tade nampak. Huh!


Pastu aku ajak die masuk market. Die dah usha keras. Die cakap 'NO,no,nO,NO.....dan NO...'. Alahhh...Bukan selalu aku jawab bagi muke sedih. Pas aku blanje die eskrem mekdi yang tak jadi nak belanja Ujie tu, die still tak bagi aku masuk market. Hahahaah...Sebab die dah tau kegilaan aku~~Puuu....


Dengan muka kesian seposen + dengan muka sedih + sambil tangan pegang eskrem tu..Die pun cakap 'Ok,jom lah..' Yeayyy~~ nak melompat aku! heheheeh..Die cakap jangan makan banyak2,tak elok..Nanti nak makan lagi. Huu...BAeklah Incikkk...Arigato~







[sumber : Pacik Gugel~~ semalam tak sempat nak snap sebab sampai kereta terus makan. hahahahah....gila gelojoh~~ ;p]


Dah beli sushi tu,kitorang pun blah dari sane. TAkde tempat yang menarik nak pegi pon. Boring kowt?? Fineee...Aku suke nye sebab tak ramai orang dan tak sesak tapi tade SALE....Haihhh~~


At the end, kitorang pegi kat butik lain je and at last dapat juga pujaan hati aku tu. The Gravy Grey Capri!!! Im loving it! And I love you dearrr...~~~ :)





regards,
kuna

No comments: