|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, July 27, 2011

hikayat 195 - Niat Yang Baik, Tak Jadi Baik Pulak..



Yayy...Dapat balik kampung hujung minggu ni makan durian! Yeaaayy.. Eh,bukan bukan... Bukan sebab durian semata-mata. Tapi nak jumpa mak ayah aku. Rindu sangat-sangat dah tak tertangung dek badan. T___T.

Emosi pulak hari ni! Masuk ofis awal hari ni ingat nak gembira, tapi lain pulak jadi. Kenape? "..Yelah, orang kat ofis ni sekali lalu je bila berselisih muka semua macam hape ntah! Macam taik pon ye! Tak paham aku! Lelaki /perempuan, bile bercakap semua nak tegak! Cakap elok-elok tak boleh ke..? Eh, korang tak dapat nafkah batin ke malam tadi..??!!..."

Wuuu.. Baik lah aku pikir pasal nak balik kampung dari pikir pasal korang. Sana nak tuju sini, sini nak tuju sane. Baik aku main tuju selipar lagi beshhh....!

Suasana semakin annoyying!

Camne cara nak mintak hutang kat orang yang berhutang dengan kita nih?? Sape ade cara tulong la bagitau saya...... T___T..



regards,
kakuna


3 comments:

Kapten Atok said...

awek2 yg x dapat nafkah batin tu blh ler contact2 aku yer

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

kapten - ni bukan awek...ahkak ahkak yang dahagakan kaseh dan sayamm serta nafkah batin mereka....hahahahahhaah......

stresssssss!!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

kapten - ni bukan awek...ahkak ahkak yang dahagakan kaseh dan sayamm serta nafkah batin mereka....hahahahahhaah......

stresssssss!!