|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, March 16, 2011

hikayat 156 - Weekend,Movies and Loves!!


Howdy guys!! Arini macam malas sangat nak pegi keje. Ish..jangan malas-malas sangat la kuna~!hukhuk...Mood still lagi mood weekend. Last weekend tengok wayang Hikayat Merong Mahasewel..Eh,bukan. Merong Mahasuasa..Owh,bukan jugak..Tapi Merong Mahawangsa. Huhu.. Pegi tengok dengan Dia and kawan dia 3 orang dan Smart. So,total 6 orang lahh...Midnite pulak tu,kat Midvalley. Tak penah kowt aku tengok Midnite movie kat midvalley..Tapi puas hati la sebab harga tiket doblas hengget compare dengan Bukit Raja yang mahal-sebab-nak-cover-kos-renovation..Huh,!Tak adil taww....~~



Overall,memang sangat okey la sebab quite teruja - KRU yang buat filem ni and ditayangkan di 72 buah negara at the same time. Tapi,mase aku nengok ni dah beberapa hari la.hahahah..Akceli dah agak lama tak tengok movie. Seriously,tak tau lah..Sebab being busy dengan macam-macam hal. And,the major reason is kadang tu ekonomi pulak mengekang...Adesss..bahasa~~ ;p

Disebabkan movie adalah tayangan midnite,so aku dengan Dia pegi 'theraphy' dulu. Terapi ape..?? Haha..Menatang ni lah...ahahahahah...



Dia dapat voucher from his company. Gratitude sebab berjaya dengan operasi shut down ape ntah..So,as a gratitude,company nye bagi voucher Jusco RM300 bebehhh...! Baeknye! So,die tanye aku ade nak beli ape2 tak. Aku pulak memang tade idea sebenanye sebab tak terfikir nak beli ape pon. Tapi jawapan yang aku buat beliau agak terkejut. Hahaha..Menatang ni je aku memang suke nak makan. So,aku nak makan ni...Yeayyy....~~ ;)



Akhirnye dapat jugak makan sushi. All i ever wanted to eat..Weehuuuu~~~ :). Die cakap ''..makan je ko tau la..pelik aku..''.. Hahahaha..Sue me bebehhh ~~ ;p.. Sebab die tak makan so,die tak suke. Wekkk~~ i dont care.. Tp at the end,voucher itu telah selamat di gunakan dengan membeli barang-barang keperluan kitorang. Well,we use it wisely even i took rm10 from that voucher to pay for that sushi...hahaha...dan beliau hanya mampu menggeleng kepala....fuuu~~~ ;p

regards,

kuna

No comments: