|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, March 9, 2011

hikayat 154 - Hujan. Bila aku sudah tiada..



Hujan. Kat sini hujan. Tu je la nak bagitau. Statment bila aku sudah tiada tu gimik je. Lagu.Owh,aku tak berapa suke pon. Hahaha..

Memang bikin aku lapar. Tengok pulak stoberi kt sebelah ni. Eh, laaa..aku baru je tukar layout ke template nih..? Yang pasti bukan tempe. Tengok,makanan lagi.
Sebab 'Dia' selalu cakap kat aku 'kau ni memang pelik la kalau tak makan. asik maaknnnnn je...bile nak diet nih...' [dlm nada bergurau aku harap!!!] .

Huh,bia la..bak kata orang menternak lemak. bukan senang nak ternak lemak selama 26 tahun ni. Nak buang macam tu saje, sayanggggg nyee..hahahaahahh....[harap-harap cu anne ngn kak wie setuju..keh keh keh...]

Owh,tengahari tadi ade pegi beli ABC Power rangerss kat sek 2. hahahaha....jommm.....yummy..~~~....



[pacik gugel punye nih~~ deliciuos nyeeeee~~!!! :D]

regards,

kuna

No comments: