|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, February 25, 2010

hikayat 120 - Bla Bla Bla...

Mengantok. Tu je yang boleh di ungkap. Esok baru start cuti, tapi hari ni dan semalam masuk keje lambat. Sebab?? Bos takde. Miahahaha...

Aku kat pantry, bekpes. Dah jadi rutin cenggitu,sebelom masuk keje bekpes dulu.


"..Yeke, itu la..Akan pun same...Anak akak bla bla bla.."

"..Haah,anak Yah pun same jugak kak..Yah cakap bla bla bla.."

Ah sudah...Diorang start dah.....

"..OO,Tie pulak lain. Anak Tie bla bla bla bla..."

"...Hahahaha...Itu la pasal..Bla bla bla.."


Aku duduk tersengih sumbing Musang Si Gantang je melayan karenah dan pengumaman akak-akak ofis aku ni. Diorang tanye aku macam macam. Gaya aku ni macam orang beranak 3 ke????? Cis...!! Gua macam nak rebel je. Pesen ape punye topik perbincangan pun gua tak tau.

Aku syak la,kalau 2 3 tahun lagi aku kat sini, pesen perbualan aku pun buleh jadi ke arah camni!!






regards,
kakuna

4 comments:

DzulhafixiceD said...

lu tpu je la..
diorng bkn tau pon..
kehkehkeh

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Dzulhafixi - gua tanak hipo,gua lurus beb..heheeheh

Ah Fatt said...

haha
tambah ilmu tu

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Ah Fatt - ilmu di dada dah ckup..tak yah la..hahahahah...