|PemFolow Kelip-Kelip|

Tuesday, January 11, 2011

hikayat 150 - Panjat Gunung? Daki Gunung? Naik Gunung?


Sila la saya bersedia! Baca tajuk di atas pon macam dah rase penat,belum lagi buat! Ok. Insyaallah, on 29th January 2011 we're going for hill hiking. Aktiviti di bawah Persatuan Kakitangan di tempat kerja aku. Tak tau lah,tapi this time macam excited nak pergi. Orang cakap best sebab peak die 90 degrees. Cik Aza cakap kalau kali ni pergi,4th times dah. But,this is new for me. Lets chekup the location of Gunung Datuk taken by pakcik saya, en. google maps. ;)




** oH..Kat sini beliau upenye. Jom tengok gegamba beliau pulak..









*orang kabo ni tapak kaki hang tuah.ye ke dak,tak tau lah. hangpa la hantu!hahah*



Sumber adalah dari pacik Google. Rasenye betol dah kot tu gambar nye. Jadi, semalam telah bermula sesi fitness dengan Cik 301 dekat tasik sebelah umah aku tu. Kesannye..?? Perhh...PANCIT~~! Cittt.... Paling tak guna. Sebab aku ade meeting semalam dan menu minum petang untuk meeting adalah Dominos Pizza..?
Sila percaya!




makan dengan rakus tak sedar diri padahal petang tu nak g joging! Eh,tapi ni akak kat ofis ni belanja. Siap tepuk-tepuk belakang lagi pelawa makan natamm nih.Hahahah....
regards,
kakuna

2 comments:

EN.ROBOT said...

hiking mne,..,?
mahu ik0ooot,.,.~

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

botbot - wehh..dh tersebut kt atas tu.GUnung Datuk,Rembau,Negeri Sembilan.. hehehe..

klw mau ikot jom la!jumpa di sana.huhuh ;p