|PemFolow Kelip-Kelip|

Monday, January 10, 2011

hikayat 148 - Tahun Baru Dengan Semangat Baru...Katenye....




TAHUN BARU MENJELMA LAGI...!



Semangat Baru. Semangat yang tahun lepas pun tak berape nak pulih lagi. Hahaha... Agak berbeza tahun ini kot. Tak banyak sikit je. Okesss... Mari lihat perbezaan tersebut :

  • Tahun ni tahun 2011, tahun lepas tahun 2010. Beza setahun je? hahaha..
  • Tahun ni umor dah masuk 26. Tahun lepas 25.
  • Tahun ni tak nak sedih2 macam tahun yang lepas. 2 tahun lepas la kirenye..haih,looser!
  • Tahun ni berazam [dengan penuh semagat] nak pulihkan ekonomi. Selalu terfikir nak telefon AKPK. Agak-agak masalah macam aku ni di terima ke tak...?? Tulunnn..
  • Membina kaseh sayang yang lebih banyak dan mendalam
  • Nak pulihkan semangat lagi! Peace!!

Hahahah...Tak banyak beza pun. Lucu!!

Anyway,nak mengorak tahun 2011 ni bukan senang. Sebab tak tahu apa akan datang, jadi kene bersedia mental dan fizikal!







regards,
kakuna

6 comments:

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

Selamat tahun baru wehhhh!!! hehehehe~

CGG said...

salam tahun baru adik manis:)

moga etrus success

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Sharoll - selamat tahun baru..!!! ;)


Kak anem - selamat tahun baru..! alah..malu nye..entry tak sberapa.saya jarang update la kak..! heheh
owwh,anyway..tahniah ek kak..! ;) happy always..

Azalina M.Salleh said...

selamat tahun baru beb... dh pas ni jgn sedih2 lagi..jalani hidup dgn penuh ke'happy'an

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Aza - hehe..yeahhh.selamat tahun baru jgk! ;)

qian said...

thanks for your sharing! great helpful!!!Thank you
Louboutin Shoes 
Christian Louboutin Shoes
Christian Louboutin Pumps 
louboutin
Christian Louboutin Boots 
Christian Louboutin Pumps
Christian Louboutin Heels 
Christian Louboutin Sandal
Pigalle Christian Louboutin 
fur boots
christian louboutin fur boots
louboutin pumps
louboutin fur boots
coyote fur boots
christian louboutin heels
silver strappy sandals
christian louboutin toundra
loubitan studded bow peep
Wedding Dress Shops
vintage wedding dresses 
wedding dresses
cheap mobile phone
Wedding Dress Shops
Wedding Dresses 2011
Wedding Dress Shops
Off the Shoulder Wedding Dresses
bridal jackets
wedding jackets
bridal jackets
halter neck wedding dresses
off the shoulder wedding dresses
vintage wedding dresses
wedding dresses with sleeves
wedding jackets for the bride