|PemFolow Kelip-Kelip|

Tuesday, July 27, 2010

hikayat 142 - Keep On Living The Way We Are..~~

Bila kita dah percayakan seseorang tu,ape yang kita harapkan tentulah yang baik-baik sahaja. Let say,kalau korang percaya kat member korang and lebih precise lagi adala colleuge korang,everything shared together,here and there,go for a lunch,dinner, laughing all the way at the office,i meant togehter but at the end beliau telah tembak kita dari belakang sebenarnya. Sakit~! Urghh....~~

Tapi ape yang perlu korang lakukan..? Macam aku,sorry to say that sometimes i could'nt hide my emo. Kalau dah runtuh sudah kepercayaan tu,memang akan ter show off jugak la kite nye rasa tak suke tuh. Yet, boleh pulak mereka terasa dan merasa macam ade yang tak kena. Walah,terbaik lakonan kan...? Hahaha..

Aku..? Keep on living,the way i am..Because,i was just realize that the person yang aku rase macam masuk 'kepala sangat' ni adelah orang yang aku baru kenal 3 bulan..~~!! Lagi sakit~!


Camne la kepercayaan tu boleh terbina dan runtuh dengan cepatnya.. Haih...~ *sigh*





regards,
kakuna

2 comments:

Cik Mawar said...

yang pntg ko percaya aku
dan semoga persabahatan kita
kekal hendaknya,,.
amin.. insyallah :)

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

cik mawar - ya..insyaallah...sama jua dengan ku..hehehe...amin..;)