|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, July 22, 2010

hikayat 140 - And Finally...


2 bulan lepas...


"..Hahaha...hidup ni memang camni kan.."
"...Ye lah,dah tu nak buat camne.."
"..Wei,aku sunyi nih..sobb..sobb."
"...Beb,jom lepak~!!..."
"...Eh,arini bos takde la..Heheheh.."
"...Adehhh..Busy betol hari ni,nak mencekik pun senang..Huh,sabor.sabor..."
"..Weh,boring nih.Jom wat keje giler~!! Hiarkhhh..!!..."
"..Beb,ape yang berlaku ade hikmahnye.Ko kene abar sabar tau.."
"...Mak,orang balik kampung minggu ni...~!!.."
"..Kak Long,ko wat per tu..?.."
"..Jom g Showdown,aku dapat tiket free nih...~~!! (^-^).."
"..Aku suke kat beliau nih.Tapi segan la nak cakap.."
"..Ish,lambat nye gaji..Urghhh...~~!!!..."
"..Owh,kenape? Er,u suke kat die eh..Oh..i see...;(..."



22 Julai 2010..
10.00 pagi


Hari ni bas lambat lagi~! Cis~ Bukan,aku lambat lagi.Untuk kali yang keberapa pun tak tau.Hahaha..Oke la,bos pun takde moody.Aku je kowt yang moody. Bos pun mungkin tak amik port sangat. Beliau pun nampak exhausted,baru balik outstation.

Well,life does matters..~! That is the fact of life is. Tapi aku bukanlah seorang yang akan menyerah jugak. Setiap yang berlaku,ade hikmah nye. Sangat bersar hikmahnya kalau kita bersabar dan istighfar banyak-banyak..

Sungguh, tak mudah nak lupakan ape yang dah berlaku semalam,kelmarin dan hari-hari sebelumnya. Cukup susah..~! Tapi itu ujian yang Allah dah bagi kepada aku, untuk aku lebih kuat.

Kat atas tulah aku clarified sikit ape yang dah terjadi sepanjang 2 bulan lepas. [semasa blog ini bercuti..ekekeke...;p]. A lots of thing happened actually. I meanT, A LOT. Tapi tak jugak aku nafikan, hati dan perasaan memang ade terlibat. Haih,susahnye....~~! Dan apelah hidup ini kalau tak susah,kan..?

And yet,indeed life does matters. Even sejauh mane kita lari,masalah tetap masalah,life tetap life. Tak boleh nak lari dengan semua tu. Jadi, bersabarlah...Akan ada sinar di depan,dan itu yang aku harapkan..~ Amin..!




regards,
kakuna ;)

3 comments:

cik GULA-gULA said...

DEAR DIARY KE NI...
ENJOY UR DAY:)

john bert said...

wah..lama ko x updet.. (konon2 dh lme kenal)

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Kak Aneem - hahah..kinda ;).thanks anyway..heheh..

John - haah,mmg lame dh.hehehe..[wat2 kenal lak plak.hehee..;)]
salam perkenalan..;)