|PemFolow Kelip-Kelip|

Tuesday, July 27, 2010

hikayat 143 - Alah..Berdalih Pulak Beliau..

Semalam...

27 Julai 2010

hari ni masuk kerja dengan perasaan yang libang libu bak kata pepatah. ape yang libang,ape yang libu pun tak tau lah. tak tau nak start keje mane satu dulu. baeklah,buat filing dulu,pastu wat surat ni,then wat data entry bla bla bla [bajet banyak keje je].....

***

Eh,dah pukul-anjing-sampai-mati..Dah pukul 12.30. tak sedar masa berlalu. yelah,buat-buat bz memang la konon. padahal banyak selak-selak kertas je. baeklah,nak tanye member mereka out tak lunch ni.

***

kecewa. sebab diorang tak kuar. so, dial la 1-300- McDelivery. Pehh..lunch dengan McD. baru la Amerika~! bongops~! tak sedar banyak kalori nih.

***

Dah petang. Balik lah...

***

Tipikal nye keje aku. Setiap hari ni la yang aku hadap. Borimm..?? Memang pun~! Boleh tahan jugak mainan kehidupan..~!

Tapi hari ni kan,kamu datang dan explain segala bagai kat aku. Aku..? Ade aku kesah..? Nope~! Sebab hati ni dah tawar. untuk kamu yang lagi sorang, heh..~ you got served lahh..Permata depan mata,kamu pilih yang kaca dah nak retak buat ape. kan..? So not that gentleman lahh....~~!! pfftt...



regards,
kakuna

2 comments:

Cik Mawar said...

wah dah ado riaksi ko
dari MEREKA
cerita lah kat aku
ko pahal..dah berapa hari tak ON9
tak da org nak sembang ngan aku
erm... :(

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

hoh...takde makne derr..reaksi ape..reakse sakit ati de le..huhuh..
nnt aku online kite cite2 oke..
tak online sbb BB kne cut - conecion lost.hahahahaha...[ehem,bil tak g bayar lg..huk huk huk]
jgn rsau..klw aku online,ko org ptama aku carik utk smbang..hahaahahahah...;p