|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, May 5, 2010

hikayat 130 - Al-Fatihah..buat Beliau..

Al-fatihah...


Salam and howdy guys and bloggers..

Hari ni sebenarnya takde la idea sangat nak update blog ni. Since facebook kat ofis memang takleh nk on lg,aku banyak main game je.

Tapi hari ni,pagi-pagi lagi dah online Kosmo ngan Harian Metro. Headline kat Harian metro ngan kosmo sangat mengujakan. Bila baca NI, aku rase macam betol la dunia ni nak kiamat..! Giler dowh..!

Pastu pegi pulak ke next headline. Then,bile baca NI, hati aku sayu. Kesian Beliau, baru je kawin dah meninggal. Dah ajal..

Tapi, gambar kat paper tu,macam aku penah tengok. Yelah,tapi sape? ? Emm....


****

Aku on blog,ade notification kat blog Bro Kawie. Aku terkejut. Takkan lah..?? Tapi,bile tengok je tajuk entry beliau,aku dah dapat tangkap. Dan betol la,headline kat Metro ngn Kosmo tu Beliau..


****

Perkenalan dengan Arwah Bro Hisham singkat je. Tu pun kenal melalui blog jugak. Sama kenal dengan Bro Kawie. Mereka housemate,dan kenal dengan mereka sangat best! Kepala gila-gila, banyak idea yang boleh di bincangkan. Cik 301 pun kenal beliau. Beliau mungkin banyak buat blogwalk ngan Bro Kawie, dan mungkin terjumpa blog aku nih. Dan, kenal bile dah YM dengan mereka. Entry aku pun beliau ade komen. Biarlah sikit,buat bingkisan hati untuk aku terus ingat beliau. Dan kata-kata yang beliau selalu cakap kat aku "..i ade buat entry baru,u baca and komen la..". Sumpah sampai bila-bila aku ingat..!

Memang tak pernah jumpa pun,nak di bandingkan dengan blogger-blogger lain. Tapi, mungkin maya ni yang menghubungkan. Dan, masa hari bahagia beliau, beliau ade menjemput aku dan Cik 301. Tapi,masa tak mengizinkan aku dan Cik 301 untuk bertandang. Maaf Bro..!

Sekali lagi, Al-fatihah untuk arwah bro Sham. Semoga roh beliau di cucuri rahmat dan di tempatkan di tempat orang-orang yang beriman. Truly sad,tak sempat nak kenal lebih lama. Allah lebih sayangkan beliau.


Could'nt say a words, just let the time passing by..Rest in peace, Bro Sham....




"...u can say anything about me,as you please.. but i am what i am and that's something that you can never be ""even the prophet forgive his followers, what else human being like me.."



sumber : http://unrestmind57.blogspot.com/








regards,
kakuna

No comments: